2777
2789
عنوان

خیانت

| مشاهده متن کامل بحث + 372 بازدید | 28 پست
دلم میخاد یک فرصت بهش بدم  ولی نمیدونم بعدا مشکلی برام پیش میاد یا ن ک مثلا هی شک داشته باشم ب ...

به نظرم بهش یه فرصت بده

الان مردای متاهل خیانت میکنن چه برسه به مجردا!

ولی کیس شما ،شما رو دوس داره که برگشته و طلب بخشش کرده و میخواد بیاد خواستگاری

بشین باهاش اتمام حجت کن که اگه یه بار دیگه این اتفاق بیفته ازش نمیگذری و چیکارا میکنی!


توکلت علی الله...تا توکلم بر توست،مرا از خطرات چه باک!  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگه نمیتونی ببخشی هیچ وقت قبولش نکن چون این فکر مثل خوره میفته به جونت هر روز هرشب کاری هم نکرده باشه باز تو بهش شک داری اما اگر میخوای باهاش ازدواج کنی باید ببخشی و فراموش کنی 

عزیزم یه فرصت کوچولو بهش بده

 انسان جایزالخطاست 

شاید واقعا پشیمون شده از کارش

طرف با داشتن ۳ تا بچه شوهرش خیانت میکنه و دوباره ب  میگرده سر زندگیش


یادتـــ باشـد بخـوابـمـ ڪہ آمـدے بیـدارمـ ڪنے تا ببـوسمتـــ "پــــــــــــــــــدر🖤"
اون اومده میگ ک اشتباه کرده و پشیمونه جبران میکنه همه چیز رو یک فرصت میخاد

عذرخواهیش و قبول کن

اگه میومد میگفت کردم که کردم میخای چیکار کنی 

خوب بود!!!!

یادتـــ باشـد بخـوابـمـ ڪہ آمـدے بیـدارمـ ڪنے تا ببـوسمتـــ "پــــــــــــــــــدر🖤"
عزیزم یه فرصت کوچولو بهش بده  انسان جایزالخطاست  شاید واقعا پشیمون شده از کارش طرف با د ...

درسته 

ولی من بخاطری دوسش دارم میخام قبولش کنم

ولی یه حس بدی هم دارم مسبت بهش بخاطر خیانتش 

نمیفهمم چکار کنم میتونم مثل قبل باشم یا ن

عذرخواهیش و قبول کن اگه میومد میگفت کردم که کردم میخای چیکار کنی  خوب بود!!!!

ن خوب نبود

منم میخام قبول کنم

ولی یه حس بدی هم دارم

نمیدونم بعدا درست میشه یا ن میتونم مثل قبل باشم یا ن

اگه نمیتونی ببخشی هیچ وقت قبولش نکن چون این فکر مثل خوره میفته به جونت هر روز هرشب کاری هم نکرده باش ...

الانم حالم خیلی بده بعد این ک گفت تموم کنیم همه چیز رو دیگ روحیمو از دست دادم انگیزه ندارم

الان برگشته میگ نمیتونم فراموشت کنم یه فرصت بهم بده اوکی کنم همه چیو

واقعا گیج شدم

درسته  ولی من بخاطری دوسش دارم میخام قبولش کنم ولی یه حس بدی هم دارم مسبت بهش بخاطر خیانتش&nb ...

  نمیتونی خواهر دوس داشتن بعد از عروسی ک باز خیانت ازش ببینی و دوتا بچه دوربرت بگیرن و مجبور ب طلاق بشی و بین زمین و آسمون معلق بمونی میفهمی دوس داشتن ذره ای اثر نداره


خدایی موندم چکار کنم

کمکم کنین

من میگم حالا اومدم قبولش کردم

بعد من چجور میتونم همش کنترلش کنم 

برم تو پیجش 

سیمکارتشو عوض کنه

دوباره میگم اون اگ بخاد خیانت کنه راحت میتونه

میگم معلوم دوباره خیانت میکنه بهم یا ن

دوباره میگم شاید یه اشتباهی کرده دگ تکرارش نکنه پشیمونه

بین دوراهی موندم😔

هزار فکررررر میکنم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز