سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 عنوان عمل بینی 104 بازدید | 6 پست سلام دوستان بعد عمل بینی بیشتر خواب و استراحت کافی داشته باشی بهتره، یا مشغول کار و و اینا باشی منظورم اینه کمتر بخوابی 1402/09/17 | 07:32 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
black_black عضویت: 1401/11/20 تعداد پست: 12508 اصن نباید استراحت مطلق باشی وگرنه بیشتز ورم میکنی ولی در حد معمول کارهارو انجام بده اما نه کار سنگین
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 اصن نباید استراحت مطلق باشی وگرنه بیشتز ورم میکنی ولی در حد معمول کارهارو انجام بده اما نه کا ... اوکی مرسی اخه بدون چسب کار کنیم افتاده نمیشه ک؟؟؟ بعد شیش ماه دکترم گفت دیگه چسب نزن
black_black عضویت: 1401/11/20 تعداد پست: 12508 اوکی مرسی اخه بدون چسب کار کنیم افتاده نمیشه ک؟؟؟ بعد شیش ماه دکترم گفت دیگه چسب نزن دیگ بعد شیش ماه محکم میشه بینیت😂
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 دیگ بعد شیش ماه محکم میشه بینیت😂 عمل کردی توم