kimia11009 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/10 تعداد پست: 3341 عنوان مشکل از منه؟ 134 بازدید | 13 پست من پارتنرم خیلی اهل شوخیه ها کلااااااا تو هر موقعیتی من مثلا بش میگم دوسم داری؟ب شوخی میگه ن میخنده!یا چمیدونم من ب حالت قهر میگم شب بخیراونم میگه شب بخیرمن خیلی ناراحت میشم جوری ک گریه ام میگیرهممد مشکل از منه زودرنج شدم یا اون هر آنچه که ذهن بتواند به آن فکر کند!قابل دست یافتن است🤍🌻 1402/09/16 | 22:33 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
imzhrw عضویت: 1400/08/03 تعداد پست: 31771 هردو من حسابم ز همه مردم این شهر جداست من امیدم به خدا بعد خدا هم به خداست💜🙂
عسلیترازچشمهایش عضویت: 1402/01/01 تعداد پست: 3050 اوشون بلد نیستن حمایت عاطفی کنن عسلی تر 🍯از چشمهاش 👀 قند لباشه👄😘
kimia11009 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/10 تعداد پست: 3341 مشکل از ممد🤣 😅😅اشتباه تایپی بود هر آنچه که ذهن بتواند به آن فکر کند!قابل دست یافتن است🤍🌻
girdakan عضویت: 1402/08/02 تعداد پست: 8857 هردو ISTP...ایران زیبایم روزی میرسه که از دست مهاجما خلاص میشی و نفس میکشی💚🤍❤️ اسمهای کاربری یادم نمیمونه🥲
زاهرام عضویت: 1402/08/29 تعداد پست: 294 دقیقا مشکل منه منم خیلی شوخی میکنم وقتایی ک جدیم درک نمیکنه اصن😐 ایشالا چن ماه بعد تاپیک قبولیم رو بزنم🥲💗.
kimia11009 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/10 تعداد پست: 3341 از اون دقیقااصلا ابراز احساسات بلد نیستاولی بعضی تایما یهو میاد حسشو میگهمن میدونم خودم داره شوخی میکنه ولی ناراحت میشم هر آنچه که ذهن بتواند به آن فکر کند!قابل دست یافتن است🤍🌻
kimia11009 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/10 تعداد پست: 3341 دقیقا مشکل منه منم خیلی شوخی میکنم وقتایی ک جدیم درک نمیکنه اصن😐 😅😅😅😅😅😂😂😂😂😂 هر آنچه که ذهن بتواند به آن فکر کند!قابل دست یافتن است🤍🌻
kimia11009 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/10 تعداد پست: 3341 هردو 🥲🥲🥲هوف من جدیدا خیلی زودرنج شدم هر آنچه که ذهن بتواند به آن فکر کند!قابل دست یافتن است🤍🌻
kimia11009 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/10 تعداد پست: 3341 اوشون بلد نیستن حمایت عاطفی کنن اون ب جهنممن جدیدا خیلی زودرنج شدما خیلی هر آنچه که ذهن بتواند به آن فکر کند!قابل دست یافتن است🤍🌻
girdakan عضویت: 1402/08/02 تعداد پست: 8857 🥲🥲🥲هوف من جدیدا خیلی زودرنج شدم سعی کن نباشی چون فقط خودتی که عذاب میکشی ISTP...ایران زیبایم روزی میرسه که از دست مهاجما خلاص میشی و نفس میکشی💚🤍❤️ اسمهای کاربری یادم نمیمونه🥲
kimia11009 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/10 تعداد پست: 3341 سعی کن نباشی چون فقط خودتی که عذاب میکشی الان گوشیو قطع کردمحتی یزنگ نزدتو کل زنگم داشت فیلم میدید اصن حواسش اینجا نبود جرررر حلالزاده رو نگا پیام داد😂😂 هر آنچه که ذهن بتواند به آن فکر کند!قابل دست یافتن است🤍🌻