دخترم امروز رفت حموم گفت مامان خمیر دندون بیار رفتم اوردم گفتم بزار مسواک بزنم برات یهو گفت مامان سرم گیج میره من متوجه نشدم صدای تلویزیون میومد یهو دیدم داره عقب عقب میره اب یخ زد صورتش یهو گفت مامان سرم گیج میره و افتاد بلندش کردم گفتم نترسونم اب یخ زدم صورتش بهتر شد اوردمش بیرون لباساشو بپوشه یهو دیدم برگشت به حموم است*فراغ کرد قرمز بود یجورایی بعد حالا میگه مامان من اصلا هیچی نمیدیدم تو اون مدت همه چیز هم صداش ضعیف شده بود و فقط تو باصدای اروم میگفتی نترسونم بعد بهش قرص دادم بعد حالا براش پونه دم کردم حس میکنم کم خونه چون شوهرم هم یه مدت اینجوری بود دکتر بهش عینک داد گفت همیشه بزن تا سرگیجه نگیری چون میگفت بعضی موقع خیلی چیزا تار بود حالا خوب شده عینک رو فعلا کنار گذاشته حالا دخترم وقتی بلند میشه یکم اینور و اونورو میگیره عصر هم میخوایم بریم تولد پسر خواهرم بنظرم نریم بهتره شما این تجربه رو از بچه داشتین؟