2777
2789
عنوان

آزار جن سی

1375 بازدید | 23 پست

دلم میخاد بچه هامو بفرستم کلاس شنا

خودشون اصرار دارن

اما خیلی میترسم

گاهی ک میچرخم توی فضای مجازی میبینم ک چقدر آزار ج ن سی زیاد شده


چکار کنم

فکرم شدید درگیر شده

نگید خودتم همراهشون باش ک ن وقت دارم ن اعصاب

مثلا تابستون کلاس ایروبیک بچه ها رفتند

ی جورایی رقص بود

خیلی وقتم میرفت برم هی بشینم تو کلاس

خیلی هم استرس داشتم و فکرم درگیر بود بلایی سرشون نیاد

عه

خدا لعنت کنه آدمای عوضی رو


مادرمهربون سه تا فرشته🧸کورد🏡کاربری1396ترکید🤨

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگه پسره با باباش بره وگرنه تا زورش نرسه اوضاع ریسکیه ، اوضاع خیلی خیطه

🛑 توجه توجه ‼️ آقا هستم🛑✴️با اینکه پیر شدم ... هنوز هم از شب میترسم . . . اما نه از تاریکی . . .✴️یک روز اسمت را خواهم فهمید ، آنروز آنقدر بلند صدایت میکنم که دیگر هیچ صدایی را نشنوی . . .✴️

به بچه هات یاد بده که حریم شخصی چیه و کسی اجازه ورود به حریمشونو نداره

استخر هم یه جای عمومی و شلوغه بفرستشون به امید خدا

بخوای این فکرارو کنی هم خوذت اذیت میشی هم بچه هات منزوی میشن

آدم مریض زیاده زن و مرد فرقی ندارن... 

نمیتونی تا ابد تو خونه نگهشون داری که پس مدرسه هم نباید برن 

باید به خودشون اموزش بدی وگرنه مریض همه جا هست 

بعد هم ادم به چیزای منفی همش فکر کنه بدتر میاد سراغش

تو گوگل کلیپ های اموزشی نگاه کنید میگه دقیقا به بچه ها چی بگید و یادشون بدید 

اگه پسره با باباش بره وگرنه تا زورش نرسه اوضاع ریسکیه ، اوضاع خیلی خیطه

ای بابا.... 

همه جا ک نمیشه ما پدرومادر همراهشون باشیم

مادرمهربون سه تا فرشته🧸کورد🏡کاربری1396ترکید🤨
به بچه هات یاد بده که حریم شخصی چیه و کسی اجازه ورود به حریمشونو نده استخر هم یه جای عمومی و شلوغه ...

آره درسته... اما بازم ترس هست

مادرمهربون سه تا فرشته🧸کورد🏡کاربری1396ترکید🤨
من باشم همراهش میرم درسته وقت گیره ولی حداقل خیالم راحته‌ بچم در امنیته

لطفا همه جاااا با بچه هاتون نرید 

به روزی فکر کنید که دور از جون دیگه شما نیستید اون بچه ضربه میخوره 

من باشم همراهش میرم درسته وقت گیره ولی حداقل خیالم راحته‌ بچم در امنیته

آخه 

بعصیا بدشون میاد 

میگن چیه هی دنبال بچه ایی... اما من واقعا میترسم... خودم تجربه تو بچه گی داشتم برا آزار جنسی.... میترسم 

مادرمهربون سه تا فرشته🧸کورد🏡کاربری1396ترکید🤨
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز