2777
2789
عنوان

بیایین لطفا

35 بازدید | 5 پست

دوستان لطفا بگین چیکار کنم 

من پدرشوهرم کارخونه داره باهن گار میکنیم همسرم نه مادرشوهرم و جاریم اینا من امروز دستمو اَره بریده ۴ تا بخیه‌زدن نمیدونم چیکار کنم فردا برم یا نرم 

اخه جمعه کار واجب دارم باید بعد ظهر کار نکنم برسم به کارم خجالت میکشم چجوری فردا نرم پس فردا نرم 

میترسمم برم بخیه ها بترکن فشار بیاد هزار تا حرف بگه همسرم اون میگه نرو 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وا خو اولا مگه اونام‌ نمیدونن‌ بخیه زدی؟ دوما خو وقتی قراره بری و کار کنی بدتر شه چرا باید بری آخه& ...

چرا اونا بردن بخیه زد دکتر من الان پیش خودم خجالت میکشم میگم که شاید بگن خیلی بچم که نرفتموو آینا از این طرفم درد دآره

چرا اونا بردن بخیه زد دکتر من الان پیش خودم خجالت میکشم میگم که شاید بگن خیلی بچم که نرفتموو آینا از ...

ن بابا درک میکنن دیگ اگ م میخوای مثلا مطمئن شی و اینا بزنگ ب پدرشوهرت بگو ببخشید باباجون والا دستم اینجوری شده میترسم بیام کار بده دستم ی چند روز نمیام بهتر ک شد میام 

تمام شد رف

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792