2789
عنوان

دردسر iud

123 بازدید | 6 پست

دوسالهiudگذاشتم تا یک ماه درد وحشتناک داشتم کم کم خوب شدم و وبرای اولین بار پریودهای مرتب داشتم تا تیر امسال که اکه بینی هام شروع شده کلی دارو خوردم باز لکه دارم و درد تخمدان 

چیکار کنم؟ کسی تجربه داره؟ یعنی درش بیارم؟ 

خدایا شکرت بابت رسیدن به آرزوهام،هیچوقتتتت از خدا ناامید نشید ، امید و توکل معجزه میکنه .

خسته شدم کلا ده روز در ماه پاکم

درد تخمدان هم از اول گذاشتن iudداشتم تا الان  

خدایا شکرت بابت رسیدن به آرزوهام،هیچوقتتتت از خدا ناامید نشید ، امید و توکل معجزه میکنه .

نباید درد داشته باشید. من ۵ سال هست که استفاده می کنم، فقط تا یک روز بعد درد داشتم.‌ لکه بینی هم تا چند ماهی بود و بعد برطرف شد. البته هنوز هم هر از گاهی لکه بینی در حد خیلی کم پیش میاد. ولی درد اصلا...

 به یـــــزدان که گـــــر ما خرد داشتیم/ کجا این سرانجام بد داشتیم 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نباید درد داشته باشید. من ۵ سال هست که استفاده می کنم، فقط تا یک روز بعد درد داشتم.‌ لکه بینی هم تا ...

من دارم 

میترسم درش بیارم

کاش نمیذاشتم 

خدایا شکرت بابت رسیدن به آرزوهام،هیچوقتتتت از خدا ناامید نشید ، امید و توکل معجزه میکنه .
پزشک زنان نظرش چی هست؟

از تیر هر ماه میرم داروهای هورمونی میده مثل روکین، مدروکسی و... کلی تقویتی داد اخه تنبلی هم دارم 

اخرین بار گفت یا باید تحمل کنی یا درش بیارم 

خدایا شکرت بابت رسیدن به آرزوهام،هیچوقتتتت از خدا ناامید نشید ، امید و توکل معجزه میکنه .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز