2777
2789
میگی خواهرم کی ازدواج می‌کنه و ازدواجش خوبه؟

امسال یا سال بعد

بله خوب خواهد بود 👍

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم من چه زمانی و کجا شاغل میشم؟کی ازدواج می کنم؟مشخصات همسرم چیه؟ممنونم

یکم طول میکشه صبر کن

جای مناسبی نمیتونم دقیق بگم چون اطلاعی ندارم ولی از لحاظ فاصله نزدیک درآمد خوبه ، کلا ایده آل

از الان تا حداکثر دو سال بعد ازدواج میکنید

فکر کنم درآمد خیلی خوب داره مهربون ولی کم حرف و یکمی جدی 

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
یکم طول میکشه صبر کن جای مناسبی نمیتونم دقیق بگم چون اطلاعی ندارم ولی از لحاظ فاصله نزدیک درآمد خوب ...

عزیزم میشه ویژگی ظاهری پشری که دوستم داره رو بگی؟؟؟

پس پزشکی نیس  مرسی

کی گفته نیست

من گفتم پزشکی تهران نمیارید ولی کی گفته نمیارید

مثلا رتبه ۷۰۰ ۸۰۰ هم ممکن

ولی منظورم این بود که ۱۰۰ ۵۰ نمیارید همین

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
کی گفته نیست من گفتم پزشکی تهران نمیارید ولی کی گفته نمیارید مثلا رتبه ۷۰۰ ۸۰۰ هم ممکن ولی منظورم ...

مرسی عزیزم😍😍 

و من اندیشه کنان غرق در این پندارم، خدای عالم ، ز چه رو در همه باغچه ها سیب نکاشت؟ 
خونه خودمون کی فروش می‌ره و آیا فروشش خوبه برامون؟

خیلی طول نمیکشه

بله خوب میشه البته نه سود رویایی ولی براتون خیلی خوبه 🙂

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
آرش بمن علاقه داره؟ پیشنهاد میده؟

علاقه داره بله ولی انگار تازه پیش هم میرید و از هم دورید...

پیشنهاد میده ولی یکم صبر کن تا رابطه یکمی شکل بگیره 👍🙂

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز