2777
2789
میتونم بپرسم کدوم دکترو میگی عزیزم چون منم گچساران عمل کردم

شهاب اسدی

ی خانم بد اخلاق که عاشق شوهرشه 😌❤️اگه مامان بشم یه کاغذ میچسبونم در اتاقم مینویسم هروقت بغل لازم داشتی من اولین نفرم که بغلت میکنم البته در صورت خونه نبودن بابات🤭🦋

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


😂😂 فکر میکنن مردم سرگنج نشسته

بقران

ی خانم بد اخلاق که عاشق شوهرشه 😌❤️اگه مامان بشم یه کاغذ میچسبونم در اتاقم مینویسم هروقت بغل لازم داشتی من اولین نفرم که بغلت میکنم البته در صورت خونه نبودن بابات🤭🦋
راضی هستی ازش ؟

هنوز عمل نکردم

میخام بعد از عروسیم عمل کنم

دختر خالم عمل کرده دو سال و نیم قبل

عالی شده خیلی راضیه مشکل تنفسی هم نداره

ی خانم بد اخلاق که عاشق شوهرشه 😌❤️اگه مامان بشم یه کاغذ میچسبونم در اتاقم مینویسم هروقت بغل لازم داشتی من اولین نفرم که بغلت میکنم البته در صورت خونه نبودن بابات🤭🦋
اها ایشالا برا شما هم خوب میشه من پیش پریاوی عمل کردم بینیم عالی شده

فداتشم

دوستام چندتاشون پیش پریاوی عمل کرده اصلا راضی نبودن مشکل تنفسی داشتن و قوز دماغ رو برنداشتن و شکلش همینجوریه فقط کوچیک تر

ی خانم بد اخلاق که عاشق شوهرشه 😌❤️اگه مامان بشم یه کاغذ میچسبونم در اتاقم مینویسم هروقت بغل لازم داشتی من اولین نفرم که بغلت میکنم البته در صورت خونه نبودن بابات🤭🦋
برا من ک عالی شده خداراشکر هم انحراف وو قوزش برطرف شده هم مشکل تنفسی ندارم اصلا

خداروشکر عزیزم

ی خانم بد اخلاق که عاشق شوهرشه 😌❤️اگه مامان بشم یه کاغذ میچسبونم در اتاقم مینویسم هروقت بغل لازم داشتی من اولین نفرم که بغلت میکنم البته در صورت خونه نبودن بابات🤭🦋
من با هزینه بیمارستان ۲۱ 

سلام عزیزم اسم دکترت چی بود و راضی هستی از عملت؟

تو دست مادرا سبد لاله های جوان🖤🕊️ حرفی برای گفتن ندارم، من هم اضافه میکنم نانی برای خوردن،روحی برای زندگی،وطنی برای ماندن، اشکی برای ریختن...کنار پرچم ایران از پرچم کشور های عربی استفاده میکنن و تاریخ ایران از قبل از ایران باستان تا صفوی و پهلوی و دوران معاصر بلد نیستن اما تاریخ و زندگی همه اعراب و پیامبرا بلدن و افتخار هم میکنن !شما لازم نیست درس وطن پرستی و ایرانی بودن بدی ..

سلام عزیزم اسم دکترت چی بود و راضی هستی از عملت؟

سلام گلم دکتر پگاه علیزاده 

بله من خداروشکر راضی هستم خواهرزادم و دوستمم پیش همین دکتر عمل کردن و کاملا راضی هستن

❤خدایاشکرت❤ کاربر قدیمی ام
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز