2789
عنوان

زایمان

| مشاهده متن کامل بحث + 159 بازدید | 18 پست
ممنونم عزیزدلم چشم حتما 

چشمت پرفروغ دردا هی میگیره هی ول میکنه قابل تحمله ولی بعد ک بچه میاد تو کانال زایمان درد اصلی شروع میشه 

اگر تو خونه لکه خون دیدی  از خودت بدون وقت زایمان رسیده

بعد زایمانم اصلا هیچکاری نکن جز استراحت چون هی باید پاشی شیربدی جوراب بپوش سرتو ببند لباس گرم بپوش باید دوشب اول گرم باشی ینس تو عرق مادر زائو باید تو عرق باشه

میتونی از مکمل لیدی میل یا قطره شیرافزا استفاده کنی معرکه هست

من اولاش ریلکس بودم و از طبیعی نمیترسیدم  بعدش کیسه ابم صب پاره شد ظهر رفتم بیمارستان روتخت خو ...

وای معاینه خیلی بده من چن روز پیش دکترم معاینه کرد اولین بار بود خیلییی درد داشت صدام در اومد از دردش گفت که دهانه رحم بسته اس،بعدم اومدم تو ماشین کلی گریه کردم غر زدم سر شوهرم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای معاینه خیلی بده من چن روز پیش دکترم معاینه کرد اولین بار بود خیلییی درد داشت صدام در اومد از درد ...

اره یه درد عجیبی داره میتونی ب دکترت بگی یه خورده ارومتر و با ارامش تر این کارو بکنه نه یهویی واقعا بده

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792