2777
2789
عنوان

ازدواج (قسمت)

190 بازدید | 12 پست

 یه سوالی داشتم اینکه میگن ازدواج قسمته و این حرفا

و همسرمون رو در واقع خودمون انتخاب نمیکنیم و خدا برامون میپسنده که طرف با خوبیا و بدی هاش رشدمون بده!!

حالا موقعیتش که پیش میاد ما از کجا بفهمیم طرف قسمت بوده و اشتباهی رد نشده:/

کی اینا رو گفته ؟

آقایون چتونه هی درخواست میدید؟؟؟ اگر حتی یه مرد توی این کره خاکی باشه و اونم تویی باشی ک توی نی نی سایتی بازم هیچ کدوم از ما خانوما درخواستتو قبول نمیکنیم خودتو پاره نکن 🦦ببینم خوشبختی تو؟؟! یه چی که حالتو خوش کنه داری؟

من به شدت اعتقاد دارم 

بخاطر اخلاقیات خانواده گلم استرسی شدم 😭 بزرگترین ضربه هارو آدم از خود خانواده اش میخوره کاش خدا به اونایی که خوش اخلاق و مهربونن بچه بده 😪 خدایا من ازدواج رو دوست دارم اما منو نازا کن چون انقدری باهام بد برخورد شده که دلم نمیخواد بچه داشته باشم 💔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کاش حداقل خدا می‌گفت کیه بیخودی دل نبندیم 🥲

دعام کنید ❤️ یا امام رضا جانم ، به حق « یا جوادالائمه » برسون همه رو به حاجتشون منه حقیر هم بین اونا انشالله 💚☘️ خدارو قسم میدم به آبروی پاک خانم فاطمه الزهرا هرکس برای حاجتم دعا کرد خداوند اول خودشو حاجت روا کنه انشالله ❤️ ‌‌.           ‌‌                                                                                       « السلام علیک یا ضامن آهو السلام علیک یا غریبا الغربا السلام علیک یا معین الضعفاء و الفقراالسلام علیک السلطان اباالحسن علی بن موسی الرضا »                                                                                                                           « اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین »   
همین دیگه من ازکجا بفهمم کیه ردش نکنم😂🥴

😂😂😂 خب ببین اخلاقش خوبه به دلت میشینه حله 

دعام کنید ❤️ یا امام رضا جانم ، به حق « یا جوادالائمه » برسون همه رو به حاجتشون منه حقیر هم بین اونا انشالله 💚☘️ خدارو قسم میدم به آبروی پاک خانم فاطمه الزهرا هرکس برای حاجتم دعا کرد خداوند اول خودشو حاجت روا کنه انشالله ❤️ ‌‌.           ‌‌                                                                                       « السلام علیک یا ضامن آهو السلام علیک یا غریبا الغربا السلام علیک یا معین الضعفاء و الفقراالسلام علیک السلطان اباالحسن علی بن موسی الرضا »                                                                                                                           « اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین »   
کاش حداقل خدا می‌گفت کیه بیخودی دل نبندیم 🥲

میدونی فک میکنم همون کسی که به دل ما میشینه و باهاش پای سفره ی عقد میریم همون ینی رضایت خدام بوده و چه بسا این محبت طرف تو دلمون کار خدا بوده

میدونی فک میکنم همون کسی که به دل ما میشینه و باهاش پای سفره ی عقد میریم همون ینی رضایت خدام بوده و ...

درستع آره بنظرم 🤔

خدایا محبتش که نشست تو دلم توام که راضی پس بفرست بیاد دیگه 😂 

دعام کنید ❤️ یا امام رضا جانم ، به حق « یا جوادالائمه » برسون همه رو به حاجتشون منه حقیر هم بین اونا انشالله 💚☘️ خدارو قسم میدم به آبروی پاک خانم فاطمه الزهرا هرکس برای حاجتم دعا کرد خداوند اول خودشو حاجت روا کنه انشالله ❤️ ‌‌.           ‌‌                                                                                       « السلام علیک یا ضامن آهو السلام علیک یا غریبا الغربا السلام علیک یا معین الضعفاء و الفقراالسلام علیک السلطان اباالحسن علی بن موسی الرضا »                                                                                                                           « اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین »   

منم به قسمت اعتقاد دارم هر کسی رو که مدنظرم بوده انتخاب کنم نزدیکای خواستگاری به اتفاقی میفتاد نمیشد... مثلا یه هفته مونده به خواستگاری یکیشون ابله مرغون گرفتم و صورتم پر تاول شد تا یک ماه طول کشید تاولها نسبتا بره و من دیگه نسبت به اون ادم سرد شدم یکی دیگه هم قرار گذاشتیم همو ببینیم مادرش بیمارستان بستری شد همین ادمو یکبار دیگه قرار گذاشتیم ببیتیم وسط تابستون طوفان شد🥴

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز