2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ماکارونی و شیرینی و  شکلات رو نخورید 

برنج بخورید اما کم  بخورید ، نان سنگک و نان جو بخورید .نوشابه نخورید . چای با کشمش خورده بشه .بامیه بخرید بخورید و روزانه یک  ساعت حتما پیاده روی کنید .میتونید از پزشک تغذیه مشورت بگیرید بهتون رژیم بده 

یاعلی بر دشمنات لعنت 👉اگه حاجت داری بگو خدایا لطفا به بزرگی خودت و به حرمت ۱۴معصوم و حرمت شهید ابراهیم هادی وشهید سامانلو حاجتمو بده .بعدش به نیت رضای خدا و سلامتی وظهور آقا امام زمان عزیزمون و حاجت روایی خودت ۱۱۰صلوات هدیه کن به ۱۴ معصوم و2 شهید عزیز و ۴۰ روز هم پشت سرهم سوره واقعه بخون براشون زیارت عاشورا و سوره یاسین هم میتونی بخونی، شکر خدا خیلیها با این توسل حاجت روا شدن اگه حاجتت شرعی باشه و خدا صلاح بدونه روا میشه😍نذر واسه شهدا هیچ اشکالی نداره تو مذهب شیعه توسل کردن جایز هست چون شهدا درجه ایمان و تقواشون زیاده ،نزد خدا مقام شفاعت دارن ،طبق آیه قرآن زنده هستن ،خدا به حرمت دعاشون حاجت میده .شهدا فقط واسطه هستن دعامون میکنن حاجت اصلی رو خدا میده😊این نذرهم عالیه به نیت حل مشکلت صدقه بدی واسه سلامتی آقا امام زمان و ازشون بخوای دعات کنن.بزن رو اسمم کاربریم اولین تاپیکمو بخون پراز اسکرین و کامنت حاجت روایی هست کسانی که حاجت روا میشن خبر میدن ،کامنتاشونو کپی میکنم واسه دلگرمی تو تاپیک.راستی کتاب سلام بر ابراهیم درباره شهید هادی وکتاب فقط برای خدا درباره شهید سامانلو هست بخونشون 😊اینهایی هم که میان میگن توسل به ائمه و شهدا شرک ،گناه وبدعت هست فقط ازخدا بخواین مسلمان و شیعه نیستن از عمد علیه توسل کردن میگن !حالا که تا اینجا اومدی لطفا به نیت سلامتی وظهور آقا امام زمان صلوات بفرست.الهی به بزرگی خدا و به حرمت ائمه و شهدا مشکلت حل بشه و مثل بقیه تاپیک بزنی و صدام کنی خبر خوش حاجت روایی بدی. یاعلی

خیلی رعایت کن 

ماکارونی ،برنج در حد ۵قاشق بخور 

،خرما،رطب،عسل،قند ،سیب زمینی،خربزه،طالبی ،هلو ،انگور،هندونه اصلا نخور اگه هم خوردی در روز یه دونه بخور 

روزی دو تا دونه انجیر بخور 

عدسی بخور 

نون دوتا کف دست بخور سنگک و بربری باشه بهتره اگه هم رژیمی بود که چه بهتر 

عزیزم بهترین کار نخوردن چرا فکر میکنین با چیزی خوردن درملن میشد

آخه چی بگم والا وزنم رفته بالا بعدش من از خوردن نیست بی تحرک بودم فک کنم بخاطر اون بوده 

ب هیچ وجه درخواست دوستی نمی‌پذیرم 👿 کاربری دست دو نفره 👭 ... هر بژی کورد 
۲۶ سالمه ، تست خون دادم صب ۹۹ بود، 

نشاسته و شیرینی جات را حذف کن ی رژیم غذایی سالم داشته باش و بشقاب ات را ۷۰ درصدش سبزیحات باشه و اینکه ورزش کن و تحرک داشته باش البته من تجربه ندارم این مورد ولی چون مامانم لب مرزه اینطوری کنترل میکنه

خیلی رعایت کن  ماکارونی ،برنج در حد ۵قاشق بخور  ،خرما،رطب،عسل،قند ،سیب زمینی،خربزه،طالبی ...

مرسی عزیزم نون ساجی خوبه ؟

ب هیچ وجه درخواست دوستی نمی‌پذیرم 👿 کاربری دست دو نفره 👭 ... هر بژی کورد 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز