سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 عنوان عمل بینی 36 بازدید | 3 پست سلام دوستان کسی بوده بعد عمل بینی عطسه کنه ضرر نداره ؟؟ 1402/09/13 | 21:15 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 چقدر بعدش؟ تا یک ماه بهتره عطسه نکنی والا از همون اول عطسه میکردم اما از دهن
mahgolmina عضویت: 1401/12/09 تعداد پست: 370 والا از همون اول عطسه میکردم اما از دهن از دهن اشکال نداره. فقط به بینیت زیاد فشار نیار