2777
2789
عنوان

شقاق

227 بازدید | 20 پست

شبتون بخیر دوستان من قبلا مشکل یبوست داشتم و شقاقم شدم دیگه خون میدیدم بعد از دفع بعد از اون دارم رعایت میکنم و از پماد آنتی فیشر استفاده میکنم.... گاهی (یکبار در ماه) مدفوع سخت دارم و بعدش سوزش از ناحیه ی مقعد اما خونی نمیبینم و سوزشم بعد از چند دقیقه تموم میشه الان نمیدونم دکتر برم یا نه جدی نیست؟

یبوستو درمان کن با رعایت

منم شقاق شدم.اول باید یبوستودرست کرد بعدم تا یه مدت از قرص ویتامین eاستفاده کردم. سوراخش میکردم و روغنشو فشارمیدادم داخل.بعداز هردفع

دردم از یار است و درمان نیز هم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یبوستو درمان کن با رعایت منم شقاق شدم.اول باید یبوستودرست کرد بعدم تا یه مدت از قرص ویتامین eاستفاد ...

خب هر ادمی پیش میادد گاهی یبوست شه من یبوستم نمیشم ماهی یبار ممکنه دفع سفت داشته باشم اما راحته فقط کمی سوزش دارم

الان یکسالی هست اصلا خون ندیدم فقط سوزش کمی که ببخشید تا از دستشویی بیرون میام خوب میشه

خب خداروشکر که خون ندیدی 

من همسرم خون هم داره دیروز رفتیم دکتر 

گفت اصلا فکرو خیال نکن بدتر میشه 

ترشی و ادویه جات نخور 

از اون قرص سبز معده همیشه بخور 

و شربت لاکسی ژل 

خب خداروشکر که خون ندیدی  من همسرم خون هم داره دیروز رفتیم دکتر  گفت اصلا فکرو خیال نکن ...

اره خیلی سختهههه متاسفانه من مصرف برنجم بالاس فکر کنم واسه اونه مدفوع سفت دارم

اره خیلی سختهههه متاسفانه من مصرف برنجم بالاس فکر کنم واسه اونه مدفوع سفت دارم

مصرف برنج رو کمتر کن 

سوپ آش عدسی تو برنامت بزار 

روغن زیتون بکر بوگیری شده  بگیر همیشه تو برنجت یه قاشق بریز بخور 

اینا که گفتم گوش کن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز