2777
2789

نه بابا من هفتی اول خندیدم هیچیم نشد خودتو نارحت نکن

برنامه ریز درسی ، ساعتی و مبحثی به صورت هفته ای یک بار‌.      با قیمت مد نظر خودتان در هر پایه ای و رفع اشکالات درسی

اصلا هیچی ضرر نداره بنده یک عدد مماخ عملی هستم که هیچ چیزو مراعات نکردم خیلی هم دستکاری کردم بینیمو یک سال ونیمه خیچ تغییری هم نکرده خواهرجانم ده ساله عمل کرده هنوزم باملایمت با بینیش رفتار میکنه فرم بینیش یکم تغییر کرده

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اصلا هیچی ضرر نداره بنده یک عدد مماخ عملی هستم که هیچ چیزو مراعات نکردم خیلی هم دستکاری کردم بینیمو ...

عزیزم بعد ده سال بینی طبیعی یکم تغییر می‌کنه چ برسه ب عملی 😂😂😂😂😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792