بچه ها همش قربون صدقم میرفت می گفتم عزیزدلم، قربونت برم و از اینا حرفا......
آخرین مکالمه مون هم این بود که من بهش گفتم نمی تونم ازت خداحافظی کنم دلم برات تنگ میشه....
اونم برگشت گفت آخی عزیزم منم دلم برات تنگ شه
ولی چند ساعت بعد دیدم بلاکم کرده :(
اخه چرا!