خوشگلم انقد به خودت استرس نده😮💨😮💨😮💨
مبارکت باشه بخدا این کارای ورساچ اجرت بالان👌
همین ۲۲ درصدم برات عاااالی حساب کرده🌺🌺
کار شیکی برداشتی ، من خودم همیشه تو طلافروشیم
اینا اجرتشون بالاست بعضیا حالیشون نباشه بیشتر
ازاینم ازشون میگیرن برات خوب حساب کرده
نه تخفیف داده ، نه گرون ، منصفانه اش همینه
به دل خوش بپوشیش انشالله ❤️❤️😘😘😍😍