2789
ت جامم..نگرانم شاشم بگیره باز‌.میخوام بخوابم 

شاید سردیت شده، منم سردیم بشه هر5دقیقه میرم دستشویی😁

سالها دویدم ولی به مقصد نرسیدم ..... برای همه منتظرها و من دعاکنید ....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شوهرم تو حال خوابه شونصد بار صداش کردم بیاد سرجاش بخوابه. آخر باید کولش کنم بیارمش اتاق مثل بچه ها

ولش کن بزا کمرش بگیره خودتکل تخت و تصرف کن

حساب قبلا برای فرد دیگه ای بوده 😇🙏
انشاالله برات زیارت عاشورا میخونم

الهی خیرببینی،خدابرکت و سلامتی بهت بده ...منم برای شما دعای ده هزارصلوات میخونم ...حاجت روابشید🌹🌹🌹

سالها دویدم ولی به مقصد نرسیدم ..... برای همه منتظرها و من دعاکنید ....
استرس دارم ،ناراحتم . فرداانتقال جنین دارم میشه برام دعاکنید این بار دیگه باردارشم😔

ان شاالله همین  آخری باشه ودوقلو باردار شی ی پسر ی دختر😍😍😍😍😍😍

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

هیچی بلاخره کار خودمو کردم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

دو تا لباس سفارش دادم 

الان میگم باز پولمو حروم کردم میتونستم باهاش طلای کوچیک بخرم 

زنده باد کشور عزیزم ایران زمین. ❤️🤍💚 خواهشا افراد خشک مذهب و افراطی روی پیام من ریپلی نزنن ممنونم /به کوروش به آرش به جمشید قسم به نقش و نگار تخت جمشید قسم که ایران همی قلب و خون من است گرفته ز جان از وجود من است بخوانیم همه این جمله در گوش باد...چو ایران نباشد تن من مباد بدین بوم و بر زنده یک تن مباد.../ دفاع از وطن، کیش فرزانگی است/گذشتن ز جان، رسم مردانگی است/کسی کز بدی، دشمن میهن است/به یزدان که بدتر ز اهریمن است/ مرا اوج عزت در افلاک توست/به چشمان من، کیمیا خاک توست/سنی که ثبت کردم سن واقعیم نیست میخوام شناسایی نشم مثلا😬 منو تو تاپیک های مربوط به پوست و مو تگ کنیدلطفا❤️ ❤️

ان شاالله همین  آخری باشه ودوقلو باردار شی ی پسر ی دختر😍😍😍😍😍😍

ان شاءالله🥺😍 

ازخدامه ،اونوقت  شیرینیش ب نیابت شما و همه نی نی سایتی ها صدبار دعای ده هزارصلوات را میخونم ...

سالها دویدم ولی به مقصد نرسیدم ..... برای همه منتظرها و من دعاکنید ....
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز