2777
2789
عنوان

#حقیقت

43 بازدید | 0 پست

با خيليا نبايد مهربون باشى! 

 مهربونى زياد دلو ميزنه،

  سوتفاهم ايجاد ميكنه...

  يهو طرف فكر ميكنه اتفاق خاصى براش افتاده كه دارى اينقدر 

بهش محبت ميكنى! 

 آره..... 

 خيليا رو بذارين تو غار خودشون بمونن...  

آدماى صادق مثل يه بوتيك خوب، كنج يه پاساژ هستن... طرف 

مياد، يه نگاهى ميندازه بعد ميره دوراشو ميزنه، دوباره برميگرده

 سر همون بوتيك! 

 اما دير ميرسه، مي‌بينه بستى و رفتى...  

آره بايد بعضى وقتا اونى بود كه نيستى...

  لياقت ميخواد هر چيزى..


روزای سخت که تموم شد میزنم روشونه خدا و میگم : جنبه رو حال کردی ؟
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یادگارت

یادگارت | 9 دقیقه پیش
2791
2779
2792