2777
2789
عنوان

بتا 11000

522 بازدید | 10 پست

دوستان تاریخ آخرین پریم 20 مهر بوده 

امروز آزمایش دادم 11000 بود بتا خیلی زیاد نیس؟ 

میدونم باردارم ولی سر بارداری اولم بتا تو هفته 8 1000 بود الانم 7 هفتم 11000 عادیه؟ 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تقریبا بین ۶ و ۷ هفته این جورایی ها !!!! میخواستی بتا ۱۰۰ باشه ؟🙄🙄🙄

یه صلوات مهمونم‌کن، نی نی رو توی بغلم بگیرم سالم لطفا🥰 دختری که چشمش به آسمونه و منتظر که دامنش سبز بشه...لطفا برام دعا کن به آرزوم برسم و خدا حسرت به دلم‌ نزاره 💖 من معجزه خدا رو دیدم😍برای نی نی توی دلم لطفا دعا کن سالم بغلش بگیرم 😍الهی هرچی میخوای خدا به دل مهربون و زبون دعاگوت ببخشه🙏نی نی قشنگم به دنیا اومد و هزاران غنچه شادی در قلب من جوونه زد😍انشالله قسمت هرکسی چشم انتظاره، بگو آمین😇

خانم کم مونده شما بزایی چرا انقدر دیر آزمایش دادی

بار اول آزمایش دادم دو روز عقب انداختم 30 بود گفتن منفیه پریود هام نامنظم بود سر آزمایش اول خاطر جمع بودم الان از دادم 11000 از تاریخ پری گفتن 7 هفته نمیدونم بخدا 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792