2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

  کسی که تاپیک را ایجاد کرده است

 یه صلوات واسه خوشبختی خودت میفرستی😁اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🤝میشه  واسه  منم دعا کنین🌱آرزومه برم کربلا با شوهرم انشالله  تو سال جدید همه به آرزوهای قشنگشون برسن 🥺 تو تاپیک های نذرصلوات و دعا  منو تگ کنین  .... تومثل عکس ماه در برکه ای درمنی و دور از من🥺🫂❤تاریخ امضا ۲۵اسفند ماه ۱۴۰۲🤷‍♀️😄

خودت 

استارتر

کسی که تاپیک زده

کسی قدر دل پاک مونه هرگز نمی دونه مو "موسی" هم ِبشُم "آسیه" از "آبُم" نمی گیره.نِفهمید و نمیفهمن مُنو درد مونه اینجا مو خط دکترُم خالو کسی قابُم نمی گیره 🍀

استارتر

شروع کننده ی تاپیک

کسی که تاپیک میزنه

خدایا شکرت واسه دلم که هیچوقت بد کسی رو نخواست🦋🌻☕️حواست باشه به کی اعتماد میکنی،شکر و نمک شبیه همن💔درحال بروز رسانی....☕️ 

اسی همونیه ک تاپیک میزنه 



در اصل استارتر هس مخففش میگن اسی

مهم1.شما نمیتوانید صابون روی چشمانتان بریزید2.شما نمیتوانید موهایتان را بشمارید3.شما نمیتوانید از بینی خود نفس بکشید، زمانیکه زبانتان بیرون است.4.شما مورد سوم را انجام دادید! 5- ﺯﻣﺎﻧﯿﮑﻪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﯾﺪ،ﻓﻬﻤﯿﺪﯾﺪ ﮐﻪ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﺍﻣﺎ‌ ﺷﺒﯿﻪ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺣﯿﻮﺍﻥ ﺑﺎ ﻭﻓﺎ ﺷﺪﯾﺪ6- ﺍﻻﻥ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﯿﺰﻧﯿﺪ،ﺩﺭﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﺳﺮﮐﺎﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﯾﺪ7.کپی کنید و برای دیگران بفرستید و اﻧﺘﻘﺎﻡ ﺍﻻﻥ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ!سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیاسیا سیا سیا ‌سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا8 -شما آنقدر تنبل هستيد كه اين 40 تا سيا رو نخوندين9 -شما آنقدر سهل انگارهستيد كه متوجه نشدید يكي از آن ها سينا ميباشد10 -شما آنقدر ساده هستيد كه رفتيد بالا و پيدا نكرديد11 -من شما را سر كار گذاشتم12 -داريد ميسوزيد13 -بي مزه هم خودتي!14 -از اينكه شما را سركار گذاشتم خوشحال باشيد!15 -الان نفهميديد كه خوشحال رو اشتباه نوشته بودم16 -بازم رفتيد چك كرديد ولي من بازم سركارتون گذاشت😂✌🏻اینو از دوست نی نی سایتی کپی کردم 🤣😐

استارتر ب زبان عامیانه همون اسی میشه

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز