جدیدا خیلی این رژیم بین تینیجر ها ترند شده که میان برای وزن کم کردن جز یخ و اب یخ چیزی نمیخورن و حتی انقدر اب میخورن تا هر چی تو معدشونه بالا بیارن این رژیم از یه ایدل کره ای به اسم مومو سر و صدا کرد و جز اسیب هیچی نداره در اصل نخوردن چیزی جز یخ باعث مرگ انسان میشه که اولش با کاهش وزن شدید شروع میشه من همون سال پیش که اومد امتحانش کردم و برای نتیجه ی بهتر در کنارش ورزش کردم ولی هنوزم معده دردام هست و حل نشده لطفا جلوگیری کنید و به بقیه هم بگید که فاز نگیرن اسیبش تا چندین سال باهاشونه:)