fatemeh30r مدیر استارتر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 140 عنوان واکسن 87 بازدید | 6 پست سلام خانما قطره پاراکید هم باید دو برابر وزن داد؟ 1402/09/06 | 18:42 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
اسفندی۷۶ عضویت: 1401/04/20 تعداد پست: 7052 اره .چن ماهشه؟منم امروز بچم واکسن داشت یا امام رضا 💔 من کارم گره خورده اقاجان،* حال و احوالم خوب نیست . من ب همه گفتم من ارباب دارم .من امام رضا رو دارم .خرابم نکن اقاجان💔💔
fatemeh30r مدیر استارتر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 140 اره .چن ماهشه؟ منم امروز بچم واکسن داشت چهار ماهشه.. میگم شما چجوری قطره میدید مثلا بچه ک اجازه نمیده قطره قطره آدم 12قطره بریزه تو دهنش☹️
اسفندی۷۶ عضویت: 1401/04/20 تعداد پست: 7052 چهار ماهشه.. میگم شما چجوری قطره میدید مثلا بچه ک اجازه نمیده قطره قطره آدم 12قطره بریزه تو دهنش☹️ منکه شربت میدم چون ۱۸ ماهشه .ولی نوزاد که بود با قاشق میدادم مثلا ۱۲،قطره میریختم تو این قاشق سیلیکونیا بعد بهش میدادن یا امام رضا 💔 من کارم گره خورده اقاجان،* حال و احوالم خوب نیست . من ب همه گفتم من ارباب دارم .من امام رضا رو دارم .خرابم نکن اقاجان💔💔
95maman_fateme عضویت: 1402/03/13 تعداد پست: 621 جواب کاربرای باتجربه نی نی سایت در این مورد رو میتونی با کلیک روی لینک زیر ببینی. من سوالت رو اونجا نوشتم.https://kidiba.ir/content/bzttbn3ym8 تو سایت Balenj.com میتونین سوالتون رو بپرسین و جواب کاربرهای باتجربه نی نی سایت رو ببینین.