2777
2789
عنوان

واکسن ۱۸ ماهگی

3344 بازدید | 12 پست

سلام مامانا خوبین

دخترم فردا واکسن ۱۸ ماهگی داره میخواستم بدونم تو بازو میزنن یا باز هم تو پا؟چون میخوام لباس مناسب بپوشم براش اذیت نشه موقع در آوردن و پوشیدن بعد واکسن 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کی این واکسن تموم میشه دو هفته بعد هم پسر من واکسن ۶ ماهگی داره اسی بچه ات تو واکسن ۶ ماهگی تب نکرد آسون بود؟

تاریخ کاربریم تاریخ تولدم نیست غیر از استارتر هم کسی ریپم نزنه حوصله بحث ندارم 

پسر من هفته پیش زد،قطره میدن،یکی تو بازو می‌زنن یکی تو پا

💖مژده ای  دل که مسیحا نفسی می آید💖👪برات اون وقتی رو آرزو می‌کنم که از ته دلت لبخند میزنی و میگی: خدایا این بیشتر از اون چیزی بود که براش دعا کرده بودم، شکرت..❤️و باز هم معجزه الله دختر قشنگم خوش اومدی😍
پا هم میزنن پسر من وقتی زد تا دو روز زیاد راه نرفت دردش اومده بود ما هم باهاش بازی های نشسته ...

مرسی عزیزم پس محض اطمینان لباس زیر هودیشو آستین کوتاه می پوشم شلوار اضافه هم نپوشم فقط یه شلوار میپوشم 

خدا ب خیر کنه😭🥲

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز