marc مدیر استارتر عضویت: 1400/08/14 تعداد پست: 17 عنوان قوز بینی 151 بازدید | 12 پست من بینیمو سه ماه عمل کردم قوز داره یعنی میره؟؟؟؟؟ 1402/09/05 | 17:12 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
marc مدیر استارتر عضویت: 1400/08/14 تعداد پست: 17 چقد قشنگ شده😍🧿 از دکترتم بپرس ولی خوب شده حساس نشو مرسی عزیززم دکترم میگه میره اما من میترسم نره و متو ازسرش با حرفاش واکرده اخه اکثرا اونایی ک قوز دارن گفتن نرفته
ستی7486 عضویت: 1399/05/13 تعداد پست: 737 مرسی عزیززم دکترم میگه میره اما من میترسم نره و متو ازسرش با حرفاش واکرده اخه اکثرا اونایی ک قوز دار ... عزیزم ورمش الان احتمال داره بره اگر نرفت میتونی بری برات سوهان بکشن
marc مدیر استارتر عضویت: 1400/08/14 تعداد پست: 17 ولی فیلر وانزیم اینجور چیزا رو اصلا نزن نه اگه میخواستماینارو بزنم ک عمل نمیکردم
rizemazloooom عضویت: 1402/09/26 تعداد پست: 216 عزیزم کمتر شد قوز بینیت؟اگر میشه درخاست دوستیمو قبول کن چندتا سوال دارم
marc مدیر استارتر عضویت: 1400/08/14 تعداد پست: 17 عزیزم کمتر شد قوز بینیت؟ اگر میشه درخاست دوستیمو قبول کن چندتا سوال دارم سلام نه عزیزم باید سوهان کشی کنم خرداد ماه
rizemazloooom عضویت: 1402/09/26 تعداد پست: 216 سلام نه عزیزم باید سوهان کشی کنم خرداد ماه قبل عمل هم دماغت قوز داشت؟
marc مدیر استارتر عضویت: 1400/08/14 تعداد پست: 17 قبل عمل هم دماغت قوز داشت؟ بله همون قسمت انگار تراش نخورده
نگول45 عضویت: 1404/05/28 تعداد پست: 17 سلام نه عزیزم باید سوهان کشی کنم خرداد ماه سلام عزیزم وقت بخیر سوهان کشی کردین چجوری بود