marc مدیر استارتر عضویت: 1400/08/14 تعداد پست: 17 عنوان قوز بینی 51 بازدید | 1 پست سلام من سه ماه عمل کردم قوز بینی دارم یعنی میرههههه؟کسی هست مثل من باشه؟پیش دکتر جهاندیده عمل کردم 1402/09/04 | 21:10 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نگول45 عضویت: 1404/05/28 تعداد پست: 17 سلام منم همینجوری ام و خیلی این قضیه ناراحتم کرده،دکترتون چی گفت؟