اینقد تو اینستا میگن باعث مرگ و اسیب میشه ینی ندیدی واقن
عاشقان واقعی از دوری معشوقشان گلایه نمیکنند،بلکه هر دوری و کجخلقی از طرف او را به فا.ل نیک تعبیر میکنند🥲کاش دست کم شعری خوانده بودید!یا در خانه گربه ای نگه میداشتیدشاید آنوقت کمتر دنیا را میآلودید. من عاشق خانه های کوچکم؛خانه هایی که اتاقی برای قهر ندارند :)
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
تورو خدا نکن این کارو در اصل نخوردن چیزی جز یخ باعث مرگ میشه و یه نوع خودکشیه اگه بیشتر از 10 روز ادامه پیدا کنه از کمبود وزن میمیری اولش با کاهش وزن شدید شروع میشه بعدشم میزنه معده و کبدتو داغون میکنه و به بقیه اعضای بدنت حمله میکنه
به نظر من قبل از شروع رژیم های لاغری مثل رژیم یخ خوردن بهتره یخورده تحقیق کرد بعد شروع کرد من اینجا دیدم در موردش تحقیق کردم تو این سایت مطالبی علمی خوبی در مورد رژیم یخ خوردن نوشته