2777
2789

اینقد تو اینستا میگن باعث مرگ و اسیب میشه ینی ندیدی واقن

عاشقان واقعی از دوری معشوقشان گلایه نمیکنند،بلکه هر دوری و کج‌خلقی از طرف او را به فا.ل نیک تعبیر می‌کنند🥲کاش دست کم شعری خوانده بودید!یا در خانه گربه ای نگه می‌داشتیدشاید آنوقت کمتر دنیا را می‌آلودید. من عاشق خانه های کوچکم؛خانه هایی که اتاقی برای قهر ندارند :)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خوب حداقل غذای های کم کالری بخور

میخورم ولی چون دانشجوم بعضی روز ها مجبوری فست فود بخوری بعضی وقتا نودل و.....

با اینکه فعالیت بدنیم تو روز زیاده اضافه نمی کنم ولی  دلم میخواد  لباس هایی که دوست دارم رو بتونم بپوشم🥲🙂

تورو خدا نکن این کارو در اصل نخوردن چیزی جز یخ باعث مرگ میشه و یه نوع خودکشیه اگه بیشتر از 10 روز ادامه پیدا کنه از کمبود وزن میمیری اولش با کاهش وزن شدید شروع میشه بعدشم میزنه معده و کبدتو داغون میکنه و به بقیه اعضای بدنت حمله میکنه

به نظر من قبل از شروع رژیم های لاغری مثل رژیم یخ خوردن بهتره یخورده تحقیق کرد بعد شروع کرد من اینجا دیدم در موردش تحقیق کردم تو این سایت مطالبی علمی خوبی در مورد رژیم یخ خوردن نوشته 

https://salamatiman.ir/mag/what-is-the-ice-hack-for-weight-loss-diet

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز