2777
2789
عنوان

میگرن

69 بازدید | 8 پست

کیا دارن؟ من چند وقتیه سمت چپ سرم و چشمم وحشتناک درد میکنه زدم نت گفته میگرنه چطور درمان و کنترلش می کنید؟ اخه نوشتس درمانی نداره🤕

https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=14359063&slug=%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1&postId=351060609 کنکوری های عزیز این تاپیکو پیشنهاد میکنم بخونید👀                                                                                                            ‌‌‌ د  /د/س/چ/چ😍                                                                                                                   امیدوارم به واقعیت به پیوندی مهم نیست چقدر            من برات صبر میکنم❤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

با کنترل عصاب نباید عصبی بشی. خوردن غذا سر موقع نباید گشنه بمونی و خوابیدن ۸ ساعت تو اتاق خواب تاریک. زمانی هم که سردرد گرفتم قرص دیگه نمبخورم بادکش میندازم زود خوب میشم اخه قرصهاش خواب اوره و رو کبدم تاثیر میزاره

سلامتی و خوشبختی دخترم
با کنترل عصاب نباید عصبی بشی. خوردن غذا سر موقع نباید گشنه بمونی و خوابیدن ۸ ساعت تو اتاق خواب تاریک ...

اها مرسی

اره دقیقا قرصا خواب اورن من قهوه میخورم ک درس بخونم نمیشه قرص بخورم

ببخشید بادکش چیه؟ 

https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=14359063&slug=%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1&postId=351060609 کنکوری های عزیز این تاپیکو پیشنهاد میکنم بخونید👀                                                                                                            ‌‌‌ د  /د/س/چ/چ😍                                                                                                                   امیدوارم به واقعیت به پیوندی مهم نیست چقدر            من برات صبر میکنم❤
لیوان انداختن و حجامت خشک هم میگن. ندیدی؟

نه الان زدم نت دیدم

https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=14359063&slug=%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1&postId=351060609 کنکوری های عزیز این تاپیکو پیشنهاد میکنم بخونید👀                                                                                                            ‌‌‌ د  /د/س/چ/چ😍                                                                                                                   امیدوارم به واقعیت به پیوندی مهم نیست چقدر            من برات صبر میکنم❤

من میگرن عصبی دارم ینی دهنم سرویس شده یک ثانیه عصبی بشم یا هیجان و استرس داشته باشم تا یه ماه سرویسم دیگ فکرشو بکن 


لیاقت رو نمیشه تزریق کرد، ذات رو نمیشه تغییر داد، چشم رو نمیشه پاک کرد، دل رو نمیشه صاف کرد، انسانيت رو نمیشه یاد داد، خیلی چیزها شدنی نیست، رها کن و برو🌈

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز