2777
2789
عنوان

عکس گردنبندم📸🎇

1492 بازدید | 69 پست

دوستان عزیزم میشه لطفا بگید کدوم رنگ مروار ید شیک تره؟

میشه برای سلامتی آقامون امام زمان ع یه صلوات بفرستی🌷🌷🌷🙏🏻🙏🏻🙏🏻 اگه امضامو دیدی ۳ تا صلوات هم برای خوشبختی من و همسرم و سلامتی بچه هام و سلامتی پدر و مادرم مهمونم کن🙏🏻🌷🌷🌷ممنونتم الهی که هرکی برای امضام صلوات فرستاد خداوند خوشبختش کنه و گره از همه ی مشکلاتش باز بشه آمین🤲🤲🌷

میشه برای سلامتی آقامون امام زمان ع یه صلوات بفرستی🌷🌷🌷🙏🏻🙏🏻🙏🏻 اگه امضامو دیدی ۳ تا صلوات هم برای خوشبختی من و همسرم و سلامتی بچه هام و سلامتی پدر و مادرم مهمونم کن🙏🏻🌷🌷🌷ممنونتم الهی که هرکی برای امضام صلوات فرستاد خداوند خوشبختش کنه و گره از همه ی مشکلاتش باز بشه آمین🤲🤲🌷

میشه برای سلامتی آقامون امام زمان ع یه صلوات بفرستی🌷🌷🌷🙏🏻🙏🏻🙏🏻 اگه امضامو دیدی ۳ تا صلوات هم برای خوشبختی من و همسرم و سلامتی بچه هام و سلامتی پدر و مادرم مهمونم کن🙏🏻🌷🌷🌷ممنونتم الهی که هرکی برای امضام صلوات فرستاد خداوند خوشبختش کنه و گره از همه ی مشکلاتش باز بشه آمین🤲🤲🌷

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوشگله

کدومش؟

میشه برای سلامتی آقامون امام زمان ع یه صلوات بفرستی🌷🌷🌷🙏🏻🙏🏻🙏🏻 اگه امضامو دیدی ۳ تا صلوات هم برای خوشبختی من و همسرم و سلامتی بچه هام و سلامتی پدر و مادرم مهمونم کن🙏🏻🌷🌷🌷ممنونتم الهی که هرکی برای امضام صلوات فرستاد خداوند خوشبختش کنه و گره از همه ی مشکلاتش باز بشه آمین🤲🤲🌷

اولی

🚫دوستی ممنوع🚫🖤مادر 🖤مرا ببخش بخاطر شکست هایم... انتخاب هایم...تنهایی هام...گریه هایم...که همه بخاطره کسی دیگر بود! اما تو غصه ام را خوردی... مامان قشنگم دلخوشی زندگی ام پناه و تکیه گاه روزهای سخت رفیق روزهای شاد و غمگینم تو بودی 🖤مامان🖤 قشنگم رفتی منو تو دنیا بی رحم تنها گذاشتی💔🖤🕯️😢🥺😭😭😭😭 من ببخش حلالم کن اصلا باورم نمیشه تو واقعا رفتی واقعا اسمت بهت می اومد یه پری واقعی بودی من قدرتو ندونستم دوستت دارم خواهم داشت یه عشق فقط یار من و یار من و یار خودم باش عشقم❤️دوستت دارم❤️

مگ از اینا میندازن

🤐🤔

میشه برای سلامتی آقامون امام زمان ع یه صلوات بفرستی🌷🌷🌷🙏🏻🙏🏻🙏🏻 اگه امضامو دیدی ۳ تا صلوات هم برای خوشبختی من و همسرم و سلامتی بچه هام و سلامتی پدر و مادرم مهمونم کن🙏🏻🌷🌷🌷ممنونتم الهی که هرکی برای امضام صلوات فرستاد خداوند خوشبختش کنه و گره از همه ی مشکلاتش باز بشه آمین🤲🤲🌷
🤐🤔

اصلا قشنگی نداره خیلی دمده

ببخشید گفتم

توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.

هنوزم از اینا میندازین؟ 

اره من یه مدل مودیدم مروارید کارکرده بود توشینیونش خیلی قشنگ بود

تاریخ رامردان پرهیاهومینویسندوبدون اینکه بدانند،قهرمان داستان هایشان زاده چه کسانی بوده اند👸

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز