2777
2789

من انجام دادم عالیه.......................پیش مریم محبوبی...............تو اینستا هست بزن محبوبی مریم........میاد........عکس خودشم هست موهای تیره..........من هر کس رو معرفی کردم راضی بود....موادش عالیه

خودت باش...مگه خودت چشه؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من چند سال زدم هستش.....................گفتم پررنگترین رنگو بزنه که وقتی رنگاش میرزه طبیعی و قشنگ بش ...

تهران انجام دادین ؟

هزینهاش چجوری بود ؟؟!

دردداشت !

پکش‌چجوری بود جلوی‌ مشتری بازمیکنن؟؟

ببخشید زیادسوال پرسیدم 😂🥲

تهران انجام دادین ؟ هزینهاش چجوری بود ؟؟! دردداشت ! پکش‌چجوری بود جلوی‌ مشتری بازمیکنن؟؟ ببخشید ...


بله تهران.................1100 پارسال دخترخالم داد.............نه اصلا درد نداشت..................من برام مهم نبود جلوم باز کنه یا نه ولی بخاهی باز میکنه

خودت باش...مگه خودت چشه؟

عزیزم مومشکی‌نیاوردبالا چندتافالورداره  ؟؟؟


الان گوشیم پیشم نیست بجای خط فاصله نقطه بذار میتونی عکس بگیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟از صفحه اینستات ؟؟؟؟اونایی که میاره بالا

خودت باش...مگه خودت چشه؟

[QUOTE=318639273]الان گوشیم پیشم نیست بجای خط فاصله نقطه بذار میتونی عکس بگیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟از صفحه ای ...[/QUOTEشمارشو داری خانمی؟؟ 

بلدنیستم عکس بگیرم بفرستم متاسفانه 😐😂

[QUOTE=318639273]الان گوشیم پیشم نیست بجای خط فاصله نقطه بذار میتونی عکس بگیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ...


این جدیده که سبز نوشتم بزن....................میگم که گوشیم پیشم نیست

خودت باش...مگه خودت چشه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792