چه کسی گفته سایت بارداری است
خانمها میایند در قسمت مردانه مترو و اتوبوس بنده حرفی میزنم ؟
مگر استخر و سونا و حمام است که زنانه مردانه داشته باشد ؟
میدانید چند نفر اقا با اسم خانم اینجا هستند ؟
میدانید چند تا بچه دختر و پسر اینجا هستند ؟
اگر کسی واقعا ناراحت هست مراقب صحبتهایش باشد که بچه های مردم اسیب نبینند