2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بنده نمیخواهم پولی دهم که نگران جیبم باشم

چرا دنبال خرافات میروید

این حرفها چیست که اینده تان را خراب میکنید

چه بسا سر کتاب باز کن هایی که خانواده ترکشان کرده اند

هر کاری را با مشورت و عقل انجام دهید

مهربان هستم و دارای مهربانویی که تاج سرم هست - به نام خدا -بسم الله الرحمن الرحیم  - بالای ۵۰ سال - تهران - خالق زن و مرد فرموده لباس یکدیگرند یعنی جنس مخالف نیستند بلکه مکمل یکدیگرند - خوب است بجای جنس مخالف بگوییم جنس مکمل - بنده اینجا هستم تا بخش مکمل خلقت اقایان را بهتر بشناسم و به تبعش جنس خودم را - و با شناخت و احترام به جنس مکمل ، بتوانم به خودم احترام بگذارم - اگر نظری میدهم صرفا سلیقه شخصی است و قصد تایید یا توهین ندارم - صادقانه پذیرای هر گونه نظر و نقد و سئوال و ابهام همه عزیزان از هر دو جنس مکمل میباشم - بر من منت گذارده ، با نظراتتان ، فردایم را متفاوت از امروزم کنید - پیشاپیش از افراد عصبانی عذر خواهی میکنم که با نوشتارم یا شوخی  ،  ناخواسته باعث ناراحتیشون شدم ، فقط کافیه بفرمایید تا از تاپیکتون برم بیرون  -  با تشکر

امضای خودتان را ببینید

باز هم دارید اشتباه میکنید

مهربان هستم و دارای مهربانویی که تاج سرم هست - به نام خدا -بسم الله الرحمن الرحیم  - بالای ۵۰ سال - تهران - خالق زن و مرد فرموده لباس یکدیگرند یعنی جنس مخالف نیستند بلکه مکمل یکدیگرند - خوب است بجای جنس مخالف بگوییم جنس مکمل - بنده اینجا هستم تا بخش مکمل خلقت اقایان را بهتر بشناسم و به تبعش جنس خودم را - و با شناخت و احترام به جنس مکمل ، بتوانم به خودم احترام بگذارم - اگر نظری میدهم صرفا سلیقه شخصی است و قصد تایید یا توهین ندارم - صادقانه پذیرای هر گونه نظر و نقد و سئوال و ابهام همه عزیزان از هر دو جنس مکمل میباشم - بر من منت گذارده ، با نظراتتان ، فردایم را متفاوت از امروزم کنید - پیشاپیش از افراد عصبانی عذر خواهی میکنم که با نوشتارم یا شوخی  ،  ناخواسته باعث ناراحتیشون شدم ، فقط کافیه بفرمایید تا از تاپیکتون برم بیرون  -  با تشکر
بنده نمیخواهم پولی دهم که نگران جیبم باشم چرا دنبال خرافات میروید این حرفها چیست که اینده تان را خ ...

شما تو سایت بارداری چیکار میکنین؟؟

عقل صدبار به من گفت نرو نشنیدم!
شما تو سایت بارداری چیکار میکنین؟؟

چه کسی گفته سایت بارداری است

خانمها میایند در قسمت مردانه مترو و اتوبوس بنده حرفی میزنم ؟

مگر استخر و سونا و حمام است که زنانه مردانه داشته باشد ؟

میدانید چند نفر اقا با اسم خانم اینجا هستند ؟

میدانید چند تا بچه دختر و پسر اینجا هستند ؟

اگر کسی واقعا ناراحت هست مراقب صحبتهایش باشد که بچه های مردم اسیب نبینند

مهربان هستم و دارای مهربانویی که تاج سرم هست - به نام خدا -بسم الله الرحمن الرحیم  - بالای ۵۰ سال - تهران - خالق زن و مرد فرموده لباس یکدیگرند یعنی جنس مخالف نیستند بلکه مکمل یکدیگرند - خوب است بجای جنس مخالف بگوییم جنس مکمل - بنده اینجا هستم تا بخش مکمل خلقت اقایان را بهتر بشناسم و به تبعش جنس خودم را - و با شناخت و احترام به جنس مکمل ، بتوانم به خودم احترام بگذارم - اگر نظری میدهم صرفا سلیقه شخصی است و قصد تایید یا توهین ندارم - صادقانه پذیرای هر گونه نظر و نقد و سئوال و ابهام همه عزیزان از هر دو جنس مکمل میباشم - بر من منت گذارده ، با نظراتتان ، فردایم را متفاوت از امروزم کنید - پیشاپیش از افراد عصبانی عذر خواهی میکنم که با نوشتارم یا شوخی  ،  ناخواسته باعث ناراحتیشون شدم ، فقط کافیه بفرمایید تا از تاپیکتون برم بیرون  -  با تشکر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792