2777
2789
عنوان

قتل عمد

334 بازدید | 15 پست

بچه ها ما تابستون رفتیم مسافرت

الان از پلیس اون استان با یه خطی که شماره نداشت زنگیدن باید بیاید برای پاره ای توضیحات پلاکتون رو دوربین گرفته اونجا قتل عمد صورت گرفته

ما اونجا اصلا توقف نداشتیم!!

خیلی استرس گرفتم

پلاک بنام منه

 قشنگ ترین و آرامش بخش ترین حرف همینه:                          من جنگیدم که اگه نشد تو دلم نمونه :)

فقط ی جایی تصادف شد شوهرم پیاده هم نشد از تو ماشین پرسید مردن یا زنده!

 قشنگ ترین و آرامش بخش ترین حرف همینه:                          من جنگیدم که اگه نشد تو دلم نمونه :)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ای بابا عجب شانسی 

اینقدر استرس گرفتم دارم دیوونه میشم گفت بیاید کلانتری فلان جا

همون استان

 قشنگ ترین و آرامش بخش ترین حرف همینه:                          من جنگیدم که اگه نشد تو دلم نمونه :)
نگران نباش نهایتا میری ۴ تا سوال جواب میکنن تموم میشه، شما که کاری نکردین بخواین بترسین

اخه  پس چرا گفت  ضامن بیارید 

میترسم الکی بچسبونن به ما

 قشنگ ترین و آرامش بخش ترین حرف همینه:                          من جنگیدم که اگه نشد تو دلم نمونه :)
اینقدر استرس گرفتم دارم دیوونه میشم گفت بیاید کلانتری فلان جا همون استان

باید بری عزیزم  انشاالله که به خیر بگذره

با جنگ میشه کنار بیام با مرگ میشه کنار بیام با دوری از کربلا نه 😭😭😭

اشکال نداره نترس قوی و محکم باشید چیزی نشده میخوان بازجویی کنند چندتا سوال میپرسن میگت برو

کلن سفر نحسی بود چقدهم واسه اولین بار با شوهرم دعوام شد اونجا

 قشنگ ترین و آرامش بخش ترین حرف همینه:                          من جنگیدم که اگه نشد تو دلم نمونه :)
باید بری عزیزم  انشاالله که به خیر بگذره

میرم روز شنبه 

بچمم یکسالشه مکافات دارم واسه رفتن

 قشنگ ترین و آرامش بخش ترین حرف همینه:                          من جنگیدم که اگه نشد تو دلم نمونه :)
واکنش همسرت چیه الان اونم بایذ باشه؟ 

میگه باید بریم حتما

اره باید باشه 

 قشنگ ترین و آرامش بخش ترین حرف همینه:                          من جنگیدم که اگه نشد تو دلم نمونه :)
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز