2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کی هست تاریخش؟

بهت فکر میکنم هرروز،ازت دل میکنم هربار،ولی چشمات تو عکسا نمیزارن برم انگار.🖤فقط کارم شده گریه،همش دلتنگ و افسردم، یجوری تو خودم میرم خودم فکر میکنم مردم.یه گوشه بی تو میشینم، یه گوشه ماتو مبهوتم،یه روزی زیرو میشم یه بمب از جنس باروتم.

چرا همه تاپیکا اینطور شده چرا من خبر نداشتم 😐😂😂😂

کی هست مگه؟ 😂😂

دوستان عزیز کاربر @ملوسکتونم2 من نیستم دوست دیگه ای هستن که به خاطر اینکه هر نام کاربری میزدن تایید نمیشد این نام کاربری رو گذاشتن.  اسلام به ذات خود ندارد عیبی،هر عیب که هست از مسلمانی ماست.مرگ بر اسرائیل. 🇵🇸 Free Palestine 🇵🇸سیعلمو الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون🖤به زودی ستمگران خواهند دانست چگونه به کیفرگاه و دوزخ بازگشت می کنند... این وعده خداوند است ❤ من افتخار دارم به دختری که چادرش تو سختی ها باهاشه     به مادری که امنیت به خاطر دعاشه       به کشوری که قطره قطره خون من فداشه ❤️بار الها جرعت ما را سر و سامان بده  انقلابا مشق هوشیاری به فرزندان بده    قهرمانا در دل میدان بمان جولان بده        رهبرا من مصطفایی دیگرم فرمان بده... ❤️حاج قاسم هنوز هم زنده است....🖤چادرم تاج بهشتیست که بر سر دارم. من محال است که آن را ز سرم بردارم... ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است. ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است ♥️حسین میگیری دستامو حسین میبینی اشکامو حسین تو قلبم میمونی دردامو میدونی از چشمای خیسم دردامو میخونی 🖤آدمی را آدمیت لازم است عود را گر بو نباشدهیزم است  . تو تاپیک های سرگرمی، بازی و مذهبی اگر تونستین تگم کنین 🌱اگر کامنتی گذاشتم ناراحت شدی بهم بگو من قصدم ناراحتی هیچکدومتون نیست. ✨💐

منم لایک کنیم بفهمم کی هست شما چیا میخرین

امضامو دلی مینویسم من توی ۱۴ سالگی صاحب یه دختر شدم خودم خیلی سختی کشیدم توی زندگیم از خدا فقط فقط خوشبختی دخترمو میخام🙏این بچه توی شهری که من دور از خانوادم بودم هم پدرم بود هم مادرم با هم بزرگ شدیم یه جاهایی عقل و شعور این بچه خیلی بیشتر از باباش بود😒انشالله که همه ی دخترا عاقبت بخیر بشن

وای تو رو خدا

همین چند روز پیش تولد بابام بود

بعدش روز پرستار

حالا روز پدر هم هستتتتت؟ 

من دیگه پول ندارممم

هم ایرانم، هم ویرانم، هم درس دارم، هم نمی‌خوانم.  ، این قمار عاقبتش جان مرا می‌بازد 

چندمه؟  

🎯در تلاش برای رسیدن به اهدافم هستم 🎯 باید بتونم به این اهدافم برسم  ناامیدی دری از درهای شیطان است پس هیچ وقت ناامید نشید و به اهداف و مسیراتون ادامه بدین و دست از تلاش نکشیداین امضا رو هدیه میدم به خودم و همه آدم های امیدواری که با اینکه حالشون بده ولی همچنان به زندگی ادامه میدن و یک راهی رو برای پیشرفت و رسیدن به خواسته‌هاشون پیدا می‌کنن

پنج بهمن

🤞🏻فقط آویزون خداباشید نه هیچ بنی بشری🤞🏻💚حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكيلُ نِعْمَ الْمَوْلى‏ وَ نِعمَ النَّصيرُ💚خدایا من تاوقتی تورودارم.....هیچ جای این تقدیرسرخم نمیکنم😊تاوقتی تورودارم ازهیچ نشدنی ای نمی ترسم🥲تاوقتی تورودارم برام مهم نیست کی چی میگه🙃همین که جلوتوآبرودارباشم کافیه...من تاوقتی تورودارم خسته نمیشم،کم نمیارم...😇تاوقتی دستم رومیگیری وپشت وپناهمی برام فرقی نمی کنه چه مشکلات وسختی هایی پیش رودارم...من فقط باید همیشه تمام تلاشموبکنمُ باقی روبسپرم دست تو..خدایا شکرت که هستی وایمانم روروز به روزقوی ترمیکنی...😘😘💚💚
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز