2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من بشدت نفرینم طرفو بدبخت میکنه

به خصوص وقتی یکی به ناحق قلبمو بشکنه و باعث شه  گریه کنم

خدا یکی دوروز بعدش جوابشو میده

البته خودمم گندی میزنم خدا همون روز تنبیهم میکنه

نفرین کردن مثل داد زدن رو نک قله اس ک بازتاب میکنه برمیگرده ب خودت، اونم چندبار با شدت بیشتر

تا یه لباس رنگی نپوشی نمیفهمی که مشکی زیادم بهت نمیاد! تا کارما زنگ خونَتو نزنه به خودت نمیای! تا قلبت نشکنه مغزت کار نمیکنه!  تا از دستت نره ارزشش رو نمیفهمی! تا دوستاتو نشناسی دو دستی به خانوادت نمیچسبی! ما آدمای نرسیدن یا نفهمیدن و درک نکردن نیستیم! فقط مشکل اینه که دیر به خودمون میایم. مهم نیست چند سالته؛ اگه اینارو درک کردی تو این زندِگیو بردی

نفرین که نه من یه بار شوهرسابق ماشین خودش داد دوسش وماشین من داد دست داداشش سه چهارروز بدون وسیله بودیم گفتم زنگ دادشت بزن ماشین بیاره کار دارم گفت روم نمیشه خودش میاره گفتم به دوستت بگو گفت اونم نمیگم رفته منم گفتم انشالله تا رب دیگه زنگت میزنه که تصادف کردم خدا شاهده دقه بعد زنگ گفت ما ورودی شهر تصادف کردیم منتطر پلیسم خودتم بیا اول مردک یه کشیده خوابوند گوش من بعد رفت

ای دریغ از عمر رفته سوز و سودای گذشته
نفرین که نه من یه بار شوهرسابق ماشین خودش داد دوسش وماشین من داد دست داداشش سه چهارروز بدون وسیله بو ...

حق داشتی دلتو شکونده ایشالا جای سیلی که بهت زده خودش دو تاشو بخوره

و خدایی که بشدت کافیست 😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز