2777
2789
عنوان

این مشروبه؟😐😐

838 بازدید | 34 پست

یه نفر استوری گذاشته بود یه شیشه دستشه از کجا بفهمم مشروبه یا نه؟؟ 

عکسشو بخام تو سایت بزارم ممنوعه؟


یا امام حسین به زندگیم نگاه کن🖤پای حاجتم رو امضا کن🖤منو ناامید نکن از خودت تمام امیدم تویی🖤مطمئنم تا اخر امسال ۱۴۰۰ به ارزوم میرسم😍😍😍

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

زود برمیدارم ببینیدش

یا امام حسین به زندگیم نگاه کن🖤پای حاجتم رو امضا کن🖤منو ناامید نکن از خودت تمام امیدم تویی🖤مطمئنم تا اخر امسال ۱۴۰۰ به ارزوم میرسم😍😍😍

ودکاعه

دو جین کار سرم ریخته...اول باید خورشید را به آسمان سوزن کنمو بعد منت ماه را بکشم تا به شب برگردد، سپس بادها را هل بدهم تا دوباره وزیدن بگیرند ...و آنقدر با گل ها حرف بزنم تا به یاد آورند روزی زیبا بوده اند ...بعد از تو این دنیا یک دنیا کار داردتا دوباره دنیا شود
از سارا بپرس

سارا کیه😂😂

یا امام حسین به زندگیم نگاه کن🖤پای حاجتم رو امضا کن🖤منو ناامید نکن از خودت تمام امیدم تویی🖤مطمئنم تا اخر امسال ۱۴۰۰ به ارزوم میرسم😍😍😍


بنظر میرسه ودکا باشه

مشروب روسی

تو گوگل ترنسلیت بزنین، مشخص میشه

فارسی به روسی

ودکا 

⚠️⛔لطفا به هیچ‌وجه در تاپیک های من کامنت نگذارید🙏، اگه تاپیک یا پستی مورد پسند شد، لایک کنید، و حتی الامکان درخواست ندید🙏  ................  گاهی برای دل خودم، دلنوشته یا متنی رو دکلمه می‌کنم  .................   او قند روزهای تلخ من است❤                                   
ودکاعه

ودکا چیه همون مشروب؟😂😂

یا امام حسین به زندگیم نگاه کن🖤پای حاجتم رو امضا کن🖤منو ناامید نکن از خودت تمام امیدم تویی🖤مطمئنم تا اخر امسال ۱۴۰۰ به ارزوم میرسم😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز