2789
وای این جمله>> مرسی ازت زیبا:)

قربونت♥️🦋🪄

اگر روزی ازم بپرسن چه آدمایی رو بیشتر دوس داری، میگم اون‌هایی که توی زندگی بیشتر از همه رنج کشیدن. رنج! نه به منزله غم. که غم هم میتونه شکلی از رنج باشه. رنجی که به معنی رشد و رسیدن به نورِ امید وسط تاریک ترین روزهای زندگیشون باشه. اون آدم‌ها شاید زیاد کتاب نخونده باشن. شاید سواد زیادی نداشته باشن. شاید پولدار نباشن. ولی عمیقن. انسان های عمیق رو دوس دارم. اینکه حتی با سکوتشون هم حرف های زیادی دارن. اگه یه روزی ازم بپرسن چه آدمایی رو بیشتر دوس داری، میگم اون آدمایی که با رنج قد کشیدن ...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه الان سختی نکشتی و تلاش نکنی، دو روز دیگه حسرت این روزاتو می خوری و برای همیشه تو سختی میمونی!

و اگر بر تو ببندد همه ره ها و گذرها؛ ره پنهان نماید، که کس آن راه نداند..! | تعلیق

درسته:)  مرسی که... مهربون

عیبی نداره اگه الان انرژی نداری

وسط ساله 

درسا و امتحانا فشردن

ولی قرار نیس همیشه این طوری باشی

بت پیشنهاد می کنم ب جا جمله انگیزشی

بری برقصی

یا اهنگای خواننده موردعلاقتو گوش کنی

یا غذا بخوری

متاسفانه نمیدونم چی حالتو خوب میکنه

ولی انجامش بده

به عنوان یه دانش آموز اینا رو فقط میدونم

و اگر بر تو ببندد همه ره ها و گذرها؛ ره پنهان نماید، که کس آن راه نداند..! | تعلیق

عیبی نداره اگه الان انرژی نداری وسط ساله  درسا و امتحانا فشردن ولی قرار نیس همیشه این طوری ب ...

کاترین!

واقعا مرسی بابت همچی

ولی اینکه انقد خوبیو نمیتونم گرل

بابت چن روز پیشم معذرت...

🤍✨


جملات انگیزشی قلمبه سلمبه و مبهم و غیر ممکن که تو اینستاهو کتابای روانشناسی زردو... اینا هس مثل پرواز و شیرو پلنگو و عقابو اینا....اصلا بدردت نمیخوره ،چون در واقعیت نه تو میتونی پرواز کنی نه عقاب بشی که اوج بگیری ... اینا صرفا  جملات قشنگی هستن که با روح انسان بازی میکنن و بهش ارامش میدن ولی کمکی به موفقیت نهایی نمیکنن . تحصیل و درس خوندن چیزیه که باید واقع بینانه باهاش برخورد کرد ،تو نباید رویا پردازی کنی و در اینده زندگی کنی ، و نباید به جای تلاش در واقعیت در خیالت مراحل تلاش و رسیدن به موفقیت رو بیش از حد مرور کنی ،چون این حس نیاز به موفقیت در رویا هات ارضا میشه و دیگه نیازی به تلاش در واقعیت و در زمان اینجا و اکنون احساس نمیکنی 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792