2777
2789
عنوان

اگزمای دست😭

258 بازدید | 12 پست

لطفا اگه راه حلی واسه اگزما دارید بگید😭

من اول ۲ تا از انگشتام اگزما داشتن الان همه دستمو گرفته خشک و پوست پوست میشه بعد از خشکی زیاد پاره میشه خون میاد

بچه کوچیکم دارم کل دستام زبر و زخمه هرپمادی میزنم خوب نمیشههه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم یکی از دستام همینجور شد خیلی بد شده بود وقتی رعایت نمیکردم و بدون دستکش ظرف میشستم بدتر میشد دونه های خیلی ریز آبدار و قرمز..یه مدت رعایت کن عزیزم من فقط مدام وازلین زدم و کمی هم رعایت کردم الان بهتره خداروشکر

دستکش بپوش حتما برا ظرف

کرم ایروکس مدل اتوپیکس بزن 

از مایع دسشویی اصلا استفاده نکن صابون گلیسیرینه بچه استفاده کن 

بعد از هر بار شستشوی دست حتما حتما کرم بزن 

چیزی ک خیلی مهمه تمدید مداوم کرمه کسی که اگزما حتی زوزی دوازده بارم باید کرم بزنه

۵،۶ لیوان  گاهی دوسه لیوان درکل زیاد نمیخورم

یکی از دلایل همینه وقتی سموم بدن با آب دفع نمیشه از پوست دفع میشه تا میتونی آب بخور فکر کن دارو هست دو تا شیشه نوشابه رو در روز بخور  این رو یک دکتر طب سنتی به یک مریض که اگزما داشت میگفت

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز