2789
عنوان

وای قندم 480

166 بازدید | 16 پست

من سه ماهه گرفتار دیابت شدم و انسولین میزنم.قندم پایین نمیاد حتی با انسولین.اگه چیزی بلدید بگید

من وارد چله ترک غیبت شدم.خدایا شکرت .میشه یه فاتحه یا صلوات برای شادی روح پدرم بفرستید..ممنونم

ورزش

پرهیز غذایی

بیهوده است مجادله بر سر اثبات دیانت یا بی دینی آدمها!کسی که دروغ نمی گوید ,کسی که مهربان و با انصاف است,کسی که از رنج دیگران اندوهگین می شودواز شادمانی دیگران شاد است...کسی که انسان را و پرنده راو گیاه را وزمین را ,محترم می دارد,به مقصد رسیده است...از هر راهی که رفته باشد!

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

منم خیییلی شیرینی جات میخورم میترسم قند بگیرم

نخووور توروخداا

من وارد چله ترک غیبت شدم.خدایا شکرت .میشه یه فاتحه یا صلوات برای شادی روح پدرم بفرستید..ممنونم

بامیه بشور تمیز بزار تو ی لیوان با آب ولرم جوشیده شده شب تا صبح تو یخچال بمونه صب ناشتا بخور ابشو

خدا جونم !تو که می‌دونی من هیشکیو ندارم جز خودت..پس هیچوقت تنهام نزار لطفاً❤️برام صلوات می‌فرستی رفیق🤍

دوز انسولیت قطعا تنظیم نیست، برو مجدد متخصص غدد کمکت می کنه... رژیم رعایت می کنی؟ ورزش می کن ...

رژیم رعایت میکنم ولی ورزش نمیکنم

من وارد چله ترک غیبت شدم.خدایا شکرت .میشه یه فاتحه یا صلوات برای شادی روح پدرم بفرستید..ممنونم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز