2777
2789
عنوان

والای قندم 480

581 بازدید | 41 پست

من سه ماهه گرفتار دیابت شدم و انسولین میزنم.قندم تا650میره گاهی.الانم 480.یه شب اومد27داشتم میکردم اورژانس اومد.رژیم غذاییم چون دکتر گفته ماهی و چیزای دیگه من نمیتونم بخورم چون مشکل مالی دارم و میوه و چیزای خوب گرونه.اگه شما چیزی بلدید بگید قندم بیاد پایین .واقعا خسته شدم از انسولین روزی چهار بار.یا امام حسین کمکم کن

من وارد چله ترک غیبت شدم.خدایا شکرت .میشه یه فاتحه یا صلوات برای شادی روح پدرم بفرستید..ممنونم

انسولین چیز بدی نیست

سیب و میان وعده هات رو مرتب بخور

سبک زندگی ات رو اصلاح کن 


اتفاق بدی پیش اومده؟ حس میکنی بدبخت شدی؟ یه لحظه صبر کن. از خودت دور شو. توی تاریخ دور شو. اتفاق هایی رو به یاد بیار که فکر میکردی ازشون زنده بیرون نمیایی. چی شد؟گذشت. به اتفاق هایی فکر کن که توی طول تاریخ برای آدمها پیش اومده.به جنگ به قحطی به بیماری ها. حالا توی جغرافیا از خودت دورشو. به کشورهای دیگه فکر کن. به آدمهای دیگه. دردت در مقایسه با دردهایی که بشر متحمل شده چقدر بزرگه؟ چقدر عمیقه؟ من اینجوری با مسائلی ناخوشایند برخورد میکنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بامیه بزاری داخل یه لیوان اب تا صبح قبل ناشتا بخورید یا سر بادمجون رو بشور بورس آبشو بخوری قند رو میاره پایین ولی قبلش با دکترت مشورت کن بارداری یهو قندت نیوفته

همه گویند به امید ظهورش صلواتکاش این جمعه بگویند به تبریک حضورش صلواتاللّهم عجّل لولیک الفرج

ان شاالله خدا شفای عاجل عنایت کنه فک کنم چون انسولین میزنی راه دیگه ای نداره ولی بازم میتونی با یه دکتر طب سنتی مشورت کنی گیاهانی که قندو پایین میارنو تو نت بزنی هم برات میاره 

ببین دخترمنم انسولینیه فردا برات تایپ میکنم  نگاه کن  ولی اصلا داروی گیاهی جایگزین نکن فقط ...

سلام .توروخدا فردا بهم بگید دعاتون میکنم

من وارد چله ترک غیبت شدم.خدایا شکرت .میشه یه فاتحه یا صلوات برای شادی روح پدرم بفرستید..ممنونم

درضمن دخترمن همه چیز میخوره حتی شیرینی ونوشایه ولی کم

واقعا؟خداروشکر

من وارد چله ترک غیبت شدم.خدایا شکرت .میشه یه فاتحه یا صلوات برای شادی روح پدرم بفرستید..ممنونم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز