2777
2789
عنوان

مرگ خرگوش

| مشاهده متن کامل بحث + 9224 بازدید | 62 پست
کاش برمیگشتم ب چن ساعت قبل. بچه م دیشب زیر پتو وسط منو شوهرم خواب بود. اصلا از من جدا نمیشد

یکی از تاپیک هات نوشتی لواشک و گلابی خورده 

از اسهال و حموم نمیمرد از مشکلات دندانی میمرد 

خرگوش به جز یونجه خشکی که ساقه نازکه هیچی نباید بخوره 

چه جور داشتی گرمش میکردی؟ از کجا میدونی سکته کرده؟


ب شوهرم زنگ زدم گفتم چرا فندی تلو تلو میخوره چرا بهش کیک میدم دهنش چفته سرم داد کشید گف حتما سکته کرده نذار دندوناش قفل شه.

اما بی فایده بود.انقد ناخونمو لای دندوناش فشار میداد ک لازم ک هیچ ناخونمم زخم شد

این زندگی ب کامممون نبود و نیست...

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من هیچوقت حیون خونگی نمیگیرم چون وقتی بمیرن افسردگی میگیرم وگرنه خیلی دوسشون دارم نگهداریشون سخته

همه سرگرمیم همین بود.

من تو شهر غریب شوهر کردم.

شوهرم ک سرکار بود تنها همدمم بود.

ی کارایی می‌کرد فک میکردم بیمه.

اگ زیر پتو راش نمی‌دادم بیچاره م میکرد

این زندگی ب کامممون نبود و نیست...
ب شوهرم زنگ زدم گفتم چرا فندی تلو تلو میخوره چرا بهش کیک میدم دهنش چفته سرم داد کشید گف حتما سکته کر ...

بهش کیک دادی؟😕چ زجری کشید از دستت.فقط 

اگه دیدی جوابتو ندادم به دلیل اینه که  جواب ابلهان خاموشیست...

☹️ واقعا خرگوش بجز علف هیچی نباید بخوره؟ هویج مگه نمیخورن

نه ممنوعه ،میوه و کاهو و سبزیجات تر به هیچ‌وجه نباید بخوره

فقط یونجه خشک،یه سری علوفه مخصوص هم سنش که رفت بالا باید بخوره که پت شاپ ها دارند 

غذا چی بهش دادی که اسهال گرفت؟ من چند ساله دارم هیچوقت مشکل گوارشی نگرفته

هر چی ک ما میخوردیم ب زور خودشو سهیم میکرد.

پریروز بوی قرمه سبزی شنیده بود.

فقط از سر و کولمون بالا می‌رفت.

منم دوتا لوبیا بهش دادم

این زندگی ب کامممون نبود و نیست...
☹️ واقعا خرگوش بجز علف هیچی نباید بخوره؟ هویج مگه نمیخورن

خرگوش همه چیز میخوره..نون.جو.کاهو.کلم.هویج.

سلام مهربانان 🥰من با عشق، نظم‌دهنده‌ها، جامدادی‌ها و کیف‌های لوازم آرایش دست‌ساز درست می‌کنم. کیفیت کارم حرف نداره! ✨ من تمام تلاشم رو می‌کنم تا با همین دست‌های هنرمندم، یه کمکی به چرخ زندگی خانواده‌ام بکنم. راستش رو بخواید، چشمم به لباس‌های کوچولوهام مونده که دیگه براشون کوچیک شدن و حسرت می‌کشم که بتونم براشون لباس نو بخرم... 😔 هر سفارشی که شما می‌دید، انگار یه فرشته نجاته که به دادم می‌رسه و باعث می‌شه لبخند رو لب بچه‌هام ببینم. 😍اگه دلتون یه کار باکیفیت و زیبا می‌خواد، با یه پیام کوچولو بهم بگید تا براتون آماده کنم. ممنون از حمایتتون و اینکه به من و بچه‌هام فرصت شادی می‌دید.https://eitaa.com/arthonardast

هر چی ک ما میخوردیم ب زور خودشو سهیم میکرد. پریروز بوی قرمه سبزی شنیده بود. فقط از سر و کولمون بال ...

حالا اشکال نداره یکی دیگه بخر خرگوش خواهر زاده منم مرد خیلی گریه میکرد یکی دیگه خریدن این از اون با مزه تر بود 

جیش یا پی پی نمیکنه مگه ؟

وقتی جیشش میگرف میرف سرجاش جیش می‌کرد دوباره میومد.

اما دیشب ملحفه رو کثیف کرده بود شوهرم از خواب پاشدم گف خراب کاری کرده منم بردمش گذاشتمش تو قفس.

صبحم بردمش حموم

این زندگی ب کامممون نبود و نیست...

حیوون بیچاره 

میدونم الان حالت بده 

ولی کاش اول یاد بگیریم چجوری باید نگهداری کنیم از یه حیوون بعد بیاریمش تو زندگیمون ...

Cheers to me 🥂                                                         عاشقِ خود شدن شروع یک زندگی رمانتیکِ مادام العُمر است ...💙
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز