2789
عنوان

تعیین جنسیت

201 بازدید | 23 پست

یکساله دارم سونو میدم تاهروقت ک فولیکول سمت راستم فعال شد اقدام ب بارداری کنم ،ولی هربار فقط فولیکول های چپم غالب هستن ،کسی میدونه چکار کنم تا فولیکول سمت راستم بزرگ و غالب بشن میخام تعیین جنسیت کنم

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

فولیکول راست و چپ هییییییچ فرقی نداره برای تعیین جنسیت ، چیزی که جنسیت جنین رو‌تعیین میکنه اسپرم هست ...

من خییلی خوب تشخیص میدم مثلا وقتی باردار بودم بعد از آزمایش بتا فهمیدم بچم دختره،الانم با کلی تحقیق فهمیدم این مسئله ارثیه

تو خانواده ما فرق میکنه


خانواده شما که از قوانین طبیعی مستثنی نیستن عزیزم ، اگر بر حسب تصادف با فولیکول سمت راست یه جنسیت خاصی به دنیا اومده حتی اگر چندین مورد بوده باز دلیل بر این نیست راست و چپ فرق داشته باشه  زمانت رو داری از دست میدی ، 

من خییلی خوب تشخیص میدم مثلا وقتی باردار بودم بعد از آزمایش بتا فهمیدم بچم دختره،الانم با کلی تحقیق ...

منم پسر میخوام خواهرام دختر دارن هم خودم الان میخوام پسر دار بشم 

بنظرتون چرا دوست دختر رونالدو چشم نمیخوره ولی خانومای اطراف من فرت فرت چشم‌میخورن
عزمزم هم حس ششم من خوبه و هم ازروی علائم ،یکیش همین ک احساس می‌کردم سمت چپم سنگین شده

خب بگو نی نی من چیه  بتا یکی دوز بعد تاخیر ۳۶۰ بعد ۴۸ ساعت ۹۱۲ شد

تو ۸ هفته ام ضربان ۱۵۹ بود

بشدت هم درد دنبالچه دارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792