2777
2789
عنوان

اسم دخملکم

199 بازدید | 18 پست

آره یا نه؟

تعداد رای : 29
نظرسنجی
شیکه😍
5
17%
قدیمیه🫤
3
10%
خوشگل نیست🥲
19
65%
اسم بهتری پیشنهاد میکنی بنویس واسم❤️
2
6%
اسم دختر شیک و‌ تک و ب روز بهم پیشنهاد بدین ممنونم❤️۱۴ مرداد ۱۴۰۲ بیبی چکم مثبت شد🥰

من نمی‌پسندم این سبک اسما 

عاشق این پناه و نگاه هستم 

برای خوشبخت شدن باید خود آگاه شد 🌱 عاشق زندگی میشم وقتی پیامای رضایت بخشتونو از مشاوره میبینم😍ابرای وقت مشاوره درخواست بدید و منتظر پاسخگویی باشید ☁️😇 یه روانشناس که عاشق کمک به ادماست و در تلاشه حال خوب و آگاهی و نور رو سراسر دنیا پخش کنه🥲 پوست انداختم تا به اینجا رسیدم 😉❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه واقعا تو فازش نیستم  ولی خوب نوشین خیلی بهتر از ارشین هست

نوشین توی‌فامیل داریم و قدیمیه

اسم دختر شیک و‌ تک و ب روز بهم پیشنهاد بدین ممنونم❤️۱۴ مرداد ۱۴۰۲ بیبی چکم مثبت شد🥰
دلناز دلنیا نهال بهار باران سارا نورا من ازین اسما دوست دارم

قشنگن ولی من خیلی سختگیر شدم برای اسم 🥲

اسم دختر شیک و‌ تک و ب روز بهم پیشنهاد بدین ممنونم❤️۱۴ مرداد ۱۴۰۲ بیبی چکم مثبت شد🥰
منم میخام بزارم ماهور ولی همه مخالفت چرا 

ماهک بهتره

ماهور مشترک دختر و پسر، خوب نیست

حسین جان❤️سلام من بر تو باد در تک تک روزهایی که جهان هست،ماه و خورشید هست،آسمان هست،...امااااا من نیستم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز