چون امتحانش کردم و با دوستم گرم گرفت کات کردیم و بلاک کردم بعد پیام داد ک من نمیتونم فراموشت و واقعا دوست دارم منم گفتم گول نمیخورم اونم گفت بهت ثابت میکنم منم گفتم باشع ثابت کن بهش گفتم تو فکر میکنی دوسم داری گفت من فکر نمیکنم واقعا دوست دارم حتی کلی گریه کرده بود چشماش قرمز قرمز بود همش میگفت نمیتونم فراموشت کنم
بنظرتون یه فرصت دیگ بهش بدم؟!
همش هم حرف از ایندمون میزنه بهش گفتم همچی تموم شده باور نمیکرد میگفت نه تموم نشده منو تو هنوزم همدیگرو دوست داریم و بهم میرسیم