دارچین۲۳۴ مدیر استارتر عضویت: 1402/08/15 تعداد پست: 3245 عنوان چیکار کنم 69 بازدید | 5 پست الان چندماهه رفتم جایی ،که اول کار رو بهم آموزش بدن و بعد حقوق بیشتر روزا بیکارم، دیگه پولی هم واسم نموندهروزاول ازم صفته گرفتن، تا میگم نمیخوام بیام میگه صفتت میزارم اجرادیگه از بیکاری و بی پولی خسته شدمالان ن کار دارم ن بیکارم،بلاتکلیفم 1402/08/27 | 17:01 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
8664panah عضویت: 1402/07/07 تعداد پست: 1639 توام حقته حقوق بگیری . برو شکایت کن خودت . دست پیش بگیر که پس نیوفتی
دارچین۲۳۴ مدیر استارتر عضویت: 1402/08/15 تعداد پست: 3245 توام حقته حقوق بگیری . برو شکایت کن خودت . دست پیش بگیر که پس نیوفتی اوهوم،چندماه که صبر کردم موندم بدون حقوق تا حرف پول رو میزنم میگه مگه کل کار رو یاد گرفتی.دفعه آخری بهم گفت،میرم حکم جلبت رو میگیرم😑😑،مرتیکه ی عقده ای ،با این گدا بازیاش هیچ نیرویی نداره هیشکی حاضر نمیشه بیاد واسش کار کنه
دارچین۲۳۴ مدیر استارتر عضویت: 1402/08/15 تعداد پست: 3245 چه کاریه این؟ ی کاریه مربوط به زیبایی میشه ،پوست و مو هست