2777
2789
عنوان

عشق

96 بازدید | 5 پست

بچه ها من ۵ سال با یکی دوست بودم همش تو دعوا بودیم که بعد از چند وقت واقعا دیگ دعوامون جدی شد تموم کردیم همش پروفایل یا بیو درباره من میذاشت الان شنیدم رفته خواستگاری یکی از فامیلامون به نظرتون این منو دوست داشته؟

اگه از رو اجبار خونواده رفته شاید 

ولی اگه خودش رفته یعنی دیگه عشقش تموم شده 

خواهشا بعضی هاتون من درآوردی هاتون نسبت ندین به سخنان قرآن، اگه مطمئنین سخن قرآنه، اگه راست میگی بگو کدوم آیه تا بریم تفسیر درستش پیدا کنیم..... بارها شده خواستن اعتقاد منو زیرسوال ببرن گفتن خدا تو قرآن گفته وقتی گفتم کدوم آیه دیگه ساکت شدن!!!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگه از رو اجبار خونواده رفته شاید  ولی اگه خودش رفته یعنی دیگه عشقش تموم شده

شایدم تو مورد دومی هنوز عاشق باشه رفته خواستگاری ک عشقش سرد بشه ولی به نظرم روش درستی نیس 

خواهشا بعضی هاتون من درآوردی هاتون نسبت ندین به سخنان قرآن، اگه مطمئنین سخن قرآنه، اگه راست میگی بگو کدوم آیه تا بریم تفسیر درستش پیدا کنیم..... بارها شده خواستن اعتقاد منو زیرسوال ببرن گفتن خدا تو قرآن گفته وقتی گفتم کدوم آیه دیگه ساکت شدن!!!
شایدم تو مورد دومی هنوز عاشق باشه رفته خواستگاری ک عشقش سرد بشه ولی به نظرم روش درستی نیس 

خودممم هنگ کردم بخدا هنوز باورم نمیشد اصلا تا چند وقت پیش پروفایل روبیکاش عکسی بود که یه بار با هم گرفته بودیم ولی خو الان میگن رفته خواستگاری 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز