سونامی1212 مدیر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 عنوان عمل بینی | مشاهده متن کامل بحث + 218 بازدید | 34 پست سلام دوستان کسانی ک عمل کردن مهمترین و اصولی ترین مراقبت بعد عمل چیه ؟؟؟ 1402/08/26 | 21:02 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
malakoottt عضویت: 1402/08/08 تعداد پست: 1246 والا ببین چقد شجاعم دکترت چ مراقبت هایی بهت داده ؟ هیچی گفت هرطوری دوس داری بخواب هر غذایی که میخای بخور یادتـــ باشـد بخـوابـمـ ڪہ آمـدے بیـدارمـ ڪنے تا ببـوسمتـــ "پــــــــــــــــــدر🖤"
زهره7891 عضویت: 1402/04/16 تعداد پست: 2453 قبول ولی بعضی وقتا لازمه شکسته یا انحراف شدید داره اره اینو درست ولی برای نمایش باشه اون چیزه دیگه ایست
malakoottt عضویت: 1402/08/08 تعداد پست: 1246 والا ببین چقد شجاعم دکترت چ مراقبت هایی بهت داده ؟ ربط به شجاعت نداره😒 یادتـــ باشـد بخـوابـمـ ڪہ آمـدے بیـدارمـ ڪنے تا ببـوسمتـــ "پــــــــــــــــــدر🖤"
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 هیچی گفت هرطوری دوس داری بخواب هر غذایی که میخای بخور خوبه والا دکترت کی بود
malakoottt عضویت: 1402/08/08 تعداد پست: 1246 خوبه والا دکترت کی بود جودی یادتـــ باشـد بخـوابـمـ ڪہ آمـدے بیـدارمـ ڪنے تا ببـوسمتـــ "پــــــــــــــــــدر🖤"
رزیاroziya عضویت: 1402/07/04 تعداد پست: 10001 اره تا الان ک شدید مراقبت کردم ولی چسب و بعد شیش ماه قط کردم چون ورم میکرد میزدم بنظرت اشتباه نکردم& ... اگه هنوز چیزی از شش ماه نگزشته بزن گلم ورم تا یکسال طبیعیه بعد یکسال بینی شکل خودش رو بعد عمل نشون میده
malakoottt عضویت: 1402/08/08 تعداد پست: 1246 عکس از بینیت میفرستیکات کن که چهره ت مشخص نباشه فقط بینی یادتـــ باشـد بخـوابـمـ ڪہ آمـدے بیـدارمـ ڪنے تا ببـوسمتـــ "پــــــــــــــــــدر🖤"
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 اگه هنوز چیزی از شش ماه نگزشته بزن گلم ورم تا یکسال طبیعیه بعد یکسال بینی شکل خودش رو بعد عمل نشون م ... بزنم ک افتاده نشه آره ؟
malakoottt عضویت: 1402/08/08 تعداد پست: 1246 پس چی دیگه تو میتونی به کمر بخوابی مننمیتونمشجاعت چیزی دیگه ست یادتـــ باشـد بخـوابـمـ ڪہ آمـدے بیـدارمـ ڪنے تا ببـوسمتـــ "پــــــــــــــــــدر🖤"
malakoottt عضویت: 1402/08/08 تعداد پست: 1246 ببخشید ک اینجوری گفتم 😘 یادتـــ باشـد بخـوابـمـ ڪہ آمـدے بیـدارمـ ڪنے تا ببـوسمتـــ "پــــــــــــــــــدر🖤"
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 اره عزیزم والا الان 9 ماه شده بعد شیش نزدم اخه سختمه شبا بزنم صب میرم سرکار سخت جدا میشه نزنم افتاده میشه پس چرا اکثرا س ماه میزنن چیزیش نمیشه