2777
2789
آخر الزمان نشده  وضعیت اقتصادی داغونه


شیایدم بعضی دخترا دم دستی شدن و براحتی تن به پیشنهاد های پسرا میدن

مگر نه همون پولی که واسه مسخره بازیا شون خرج میکنن میتونن ازدواج شرعی داشته باشن

از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شیایدم بعضی دخترا دم دستی شدن و براحتی تن به پیشنهاد های پسرا میدن مگر نه همون پولی که واسه مسخره ب ...

آدم هرزه از قدیم وجود داشته چه زن چه مرد 

و این حرفت بار منفی داره 

پس یعنی مرد ها فقط و فقط به خاطر رابطه ازدواج میکنن تا نیازشون رو رفع کنن و تمام؟

پس یعنی دلیل اصلی ازدواج یعنی فقط رفع نیاز جنسی شوهر ؟ 

اگر دلیل ازدواج فقط این باشه

خب اره اینطوری مرد ها نیازشون رو طور دیگه ای رفع میکنن و دیگه ازدواج نمیکنن 

مشکل الان کشوز ما بی پولیه 

بی پولی داره بی داد میکنه 

الان فرض کن دو تا جوان ۲۲ ساله بخوان با هم ازدواج کنن 

با حقوق ۷ و خورده ای وزارت کار دقیقا میتونن چیکار کنن؟


شیایدم بعضی دخترا دم دستی شدن و براحتی تن به پیشنهاد های پسرا میدن مگر نه همون پولی که واسه مسخره ب ...

اگر ازدواج این معنی رو براتون داره پس ازدواج کردن یک خانوم کار خیلی خیلی قبیحی هست چون امضا میکنه که من تا آخر عمر به صورت شرعی کار دخترای دم دستی رو برای شوهرم انجام خواهم داد.

با منطقی که گفتی همین نتیجه رو میتونم بگیرم

من همیشه توی نظرم ازدواج چیز مقدسی بوده و  به نظرم مقصودش فراتر از روابط جنسیه 

در نتیجه به نظرم هرچی روابط آزاد بیشتر هم بشه تاثیری بر این پیمان مقدس نخواهد داشت 

چون سیاهی و سفیدی هیچ ربطی به هم ندارن 

اگر ازدواج این معنی رو براتون داره پس ازدواج کردن یک خانوم کار خیلی خیلی قبیحی هست چون امضا میکنه که ...

ازدواج و تشکیل خانواده در هر دین و آیینی مقدسه. فقط در قالب یک خانواده و ازدواجه که آدم ها هر چقدر پیر تر میشن قابل احترام تر میشن. در روابط آزاد تا جایی یک آدم احترام داره که بشه ازش سو استفاده کرد یعنی تا یک سن مشخص 

از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یه سوال

taraneh_banoo1378 | -10 ثانیه پیش

یادگارت

یادگارت | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز