2777
2789
عنوان

چرا اخه ...

53 بازدید | 4 پست

نمیدونم دیگه چیکار کنم حس میکنم به انتها رسیدم کاری از دست کسی برام برنمیاد خودمم کاری نمیتونم کنم به معنایه واقعی خسته شدم بریدم دیگه نمیدونم چیکار کنم هر چقد دارو مصرف میکنم هر چقد دکتر میرم فایده نداره که نداره از صب بیدار میشم معدم درد میکنه تا خوده شب سر سفره میشینم یه لقمه هنو پایین نرفته دل پیچه میگیرم و باید پاشم برم سرویس خسته شدم از اینجور دووم اوردن خدایا بسه دیگه بسه 

خدایا ناامید کردی اونیکه با امید صدات کرد 🖤
دكترا چي تشخيص ميدن مشكلتو؟

ورم معده ،ریفلاکس معده اصلا هیچی تو شکمم نمیمونه اینور میخورم از اونور سرویس صب چهار بار اسهال رفتم یه ذره صبحونه کوفت کردم ناهار میخورم بعد باز سرویس شام میخورم باز سرویس هیچی تو شکمم نمیمونه یا دفع شلم یا اسهال 

خدایا ناامید کردی اونیکه با امید صدات کرد 🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به نطرم دكتر خوب برو ازمايش بنويسن جديش بگير

تاپیکامو بخونی متوجه میشی چقدر رفتم هر کی هر چی گفته انجام دادم دارو گیاهی شیمیایی اندوسکوپی کلونوسکوپی هر چی انجام دادم اما فایده نداره که نداره فکره مردن میاد سراغم همینکه سر سفره میشینم هنو یه لقمه نخورده تو دسشوییم 

خدایا ناامید کردی اونیکه با امید صدات کرد 🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز