پیشیکم مدیر استارتر عضویت: 1400/10/04 تعداد پست: 15846 عنوان شما هم؟ 79 بازدید | 9 پست شما هم وقتی قلبتون میشکنه و ناراحت میشید پاهاتون سست میشه و دلتون میخواد بخوابین؟ 1402/08/25 | 19:25 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
army_parandam عضویت: 1401/04/11 تعداد پست: 40335 قبلن اینجوری بودم .انگار ی سطل آب یخ ریختن روم الان چون از قبل پیش بینی میکنم راحت تره برام
vza عضویت: 1401/11/27 تعداد پست: 329 آره ولی خواب نمیرم تا صبح گریه میکنم •|دیدم که آدمی میتواند شفای آدمی باشد✨🤍
پیشیکم مدیر استارتر عضویت: 1400/10/04 تعداد پست: 15846 آره ولی خواب نمیرم تا صبح گریه میکنم من میخوابم تنها راهم واسه فرار از واقعیته
volant عضویت: 1402/08/06 تعداد پست: 3502 اوهوم :) و بخشی از وجودِ من ،تا همیشه بابت نداشتنِ تو، غمگین میماند..
vza عضویت: 1401/11/27 تعداد پست: 329 من میخوابم تنها راهم واسه فرار از واقعیته آره ولی میدونی بدترین درد کجاس از آدمی که انتظار نداری اذیتت کنه دلتو میشکونه •|دیدم که آدمی میتواند شفای آدمی باشد✨🤍
پیشیکم مدیر استارتر عضویت: 1400/10/04 تعداد پست: 15846 آره ولی میدونی بدترین درد کجاس از آدمی که انتظار نداری اذیتت کنه دلتو میشکونه دقیقا💔
آرامش_شبانه عضویت: 1402/07/27 تعداد پست: 635 من خودم وقتی ناراحتم میرم تو اتاق برقاهم باید خاموش باشه کلا خاموشی بهم آرامش میده🥺