2789
عنوان

قربون صدقه😍

189 بازدید | 24 پست

چند تا قربون صدقه جدید و قشنگ بگین

همش تکراری شده😂

قلب، خانه ای است با دو اتاق خواب. در یکی، رنج و در دیگری شادی زندگی میکند. نباید خیلی بلند خندید، وگرنه رنج در اتاق دیگر بیدار میشود. یانوش: شادی چطور؟ از سر و صدای رنج، بیدار نمیشود؟ کافکا: نه. گوش شادی سنگین است. صدای رنج را در اتاق مجاور نمیشنود.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الهی بمیرم شاید عزرائیلم تو باشی😑😂

😂😂😂

قلب، خانه ای است با دو اتاق خواب. در یکی، رنج و در دیگری شادی زندگی میکند. نباید خیلی بلند خندید، وگرنه رنج در اتاق دیگر بیدار میشود. یانوش: شادی چطور؟ از سر و صدای رنج، بیدار نمیشود؟ کافکا: نه. گوش شادی سنگین است. صدای رنج را در اتاق مجاور نمیشنود.

قادان منع  =دردت ب جونم

😍😍

قلب، خانه ای است با دو اتاق خواب. در یکی، رنج و در دیگری شادی زندگی میکند. نباید خیلی بلند خندید، وگرنه رنج در اتاق دیگر بیدار میشود. یانوش: شادی چطور؟ از سر و صدای رنج، بیدار نمیشود؟ کافکا: نه. گوش شادی سنگین است. صدای رنج را در اتاق مجاور نمیشنود.

طبیعیه که بدم میاد از این قربون صدقه ها😂

🌺من به دعای🙏🏻 شما شدید اعتقاد دارم 🥺میشه برای حال دلم ام یجیب بخونی؟؟؟اگر خوندی لایک کن انرژی بگیرم و منم برات صلوات بفرستم ❤️🌈کاربرجدید نیستم ❌کاربری های قبلی ترکید
پسره ؟  شوم ...تو بخورم 😍  بگی ذوق میکنه

نه بابا دختره😂😂

قلب، خانه ای است با دو اتاق خواب. در یکی، رنج و در دیگری شادی زندگی میکند. نباید خیلی بلند خندید، وگرنه رنج در اتاق دیگر بیدار میشود. یانوش: شادی چطور؟ از سر و صدای رنج، بیدار نمیشود؟ کافکا: نه. گوش شادی سنگین است. صدای رنج را در اتاق مجاور نمیشنود.

قربان بره مامانش    


  

اقایون حتما بخونید🙏🏻اصلا درخواست دوستی ندید🙏🏻کامنت نزارید🙏🏻ریپ‌نزنید🙏🏻                                                                                 متاهل و متعهد😍       اینم برا بقیه کاربرا 😊فکر و عقیدم باهمتون فرق میکنه پ اگ پستی میزارم ریپ نزن اعصاب دوتامون بهم بریزی ❤️خودمم تا بتونم جوابت نمیدم😊خیلی کم دیدم حرفامو درک کنین.

طبیعیه که بدم میاد از این قربون صدقه ها😂

منم خوشم نمیاد ولی خب وقتی یکی میگه باید جوابشو داد دیگ😂

قلب، خانه ای است با دو اتاق خواب. در یکی، رنج و در دیگری شادی زندگی میکند. نباید خیلی بلند خندید، وگرنه رنج در اتاق دیگر بیدار میشود. یانوش: شادی چطور؟ از سر و صدای رنج، بیدار نمیشود؟ کافکا: نه. گوش شادی سنگین است. صدای رنج را در اتاق مجاور نمیشنود.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792